مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با انتقاد از نحوه داوری در لیگ دسته یک فوتبال کشور از فدراسیون فوتبال کشور خواست تا در این زمینه چاره اندیشی کند .

قاسم حسن زاده روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت : انتظار داریم فدراسیون یک بار برای همیشه به وضعیت ضعیف داوری های لیگ یک فوتبال باشگاههای کشور خاتمه دهد تا حق تیم هایی که با سرمایه گذاری های خصوصی به فوتبال استان ها خدمت می کنند، پایمال نشود.
وی با اشاره با اعتراض ماه پیش نسبت به داوری های لیگ یک ، افزود : همچنان داوری های لیگ یک علیه ماست و در آخرین مورد روز جمعه گذشته برابر راه آهن تهران ، داور یکسره سوتش به نفع تیم میهمان بود.
مالک خونه به خونه گفت : در حالی که ما میزبان بودیم و فشار تماشاچیان هم بر بازی تاثیر زیادی داشت، اما داور مسابقه در دقایق آخر مسابقه بی جهت به ‘ حمید کاظمی’ مهاجم ما کارت قرمز نشان داد ، حال آن که حتی برخی کارشناسان داوری تصورت کارت زرت را هم نداشتند چه برسد به اینکه داور بازیکن ما را از زمین اخراج کند.
خونه به خونه مازندران در بازی روز جمعه تیم تهرانی را با نتیجه 6 بر صفر بدرقه کرد.
** دنبال سهم خواهی بیشتر از داوران نیستیم
مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با بیان اینکه امیدواریم وضعیت داوری های لیگ یک ازشرایط فعلی که هست بهتر شود ، گفت : تیم های فوتبالی با حمایت های مسئولان شهری و برخی ها هم با سرمایه گذاری بخش خصوصی به امید شاد کردن فوتبال دوستان و مردمی که برای چند ساعت به ورزشگاه ها می آیند ، فعالیت می کنند.
حسن زاده افزود : ما درخواست مان این است که حق هیچ تیمی ضایع نشود و به دنبال سهم خواهی بیشتر از داوران نیستم، اما انتظار این است که حق کشی هم علیه تیم ها نشود.
** پرداخت 30درصد قرارداد بازیکنان خونه به خونه
وی همچنین در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان تیم خونه به خونه گفت که تاکنون حدود 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی این تیم پرداخت شده و این روند بدون هیچ مشکلی ادامه خواهد داشت.
مالک باشگاه خونه به خونه مازندران با بیان اینکه پرسپولیسی است و از پیروزی 6 بر صفرخونه به خونه برابر راه آهن تهران بسیار خوشحال شد ، افزود : زدن 6 گل به تیم حریف ، یادآور خاطرات خوش 6تایی شدن رقیب سنتی را برای ما تداعی کرد.
حسن زاده یادآورشد : هرچند 8 گل را به نام مبارک امام رضا و 7 را به خاطر امام موسی کاظم (ع) دوست دارم، اما درعین حال از بازیکنان تیم خونه به خونه و کادر فنی بابت این پیروزی پرگل و بازی تماشاگر پسند برابر راه آهن تشکر می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *