اهالی روستای کوچک و چند ده خانواری ” ارا ” که ازآخرین حاشیه های مرزی بین استانی (مازندران – سمنان ) محسوب می شود بدور از چشم دوربین ها ی داخلی و خارجی و فقط  به عشق ولایت و وطن دوستی در زیر برف و بوران زمستانی ، راهپیمائی باشکوهی را برگزار کردند .

کم جمعیت ترین  راهپیمائی با شکوه 22 بهمن کجا بود !؟+ تصاویر
شمال فردا – راهپیمائی روز 22 بهمن در پایتخت و همه شهرهای بزرگ کوچک ایران با حضور پر شور و وصف ناشدنی مردم برگزار شد و دررسانه های دنیا بازتاب وسیعی داشت . در میان همه راهپیمائی های انجام شده اما ، این همه عظمت و شکوه حضور عاشقانه مردم نبود که به نمایش درآمد و دوربین های داخلی و خارجی نتوانستند همه آن را به تصویر بکشند .

کم جمعیت ترین و باشکوه ترین راهپیمائی 22 بهمن ، کجا بود ؟

اهالی روستای کوچک و چند ده خانواری ” ارا ” که ازدرآخرین حاشیه های مرزی بین استانی (مازندران – سمنان ) محسوب می شود بدور از چشم دوربین ها ی داخلی و خارجی و فقط  به عشق ولایت و وطن دوستی در زیر برف و بوران زمستانی ، راهپیمائی باشکوهی را برگزار کردند .

مردم این روستا ، اگر چه کم جمعیت ترین راهپیمائی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را بر پا کردند اما بی تردید یکی از صحنه های غرور آفرین را رقم زدند که نشان ازحضورخودجوش مردمی در جشن های پیورزی انقلاب در اقصی نقاط ایران دارد .

بی تردید پرجمعیت ترین راهپیمائی در تهران و با حضور میلیونی مردم پایتخت برگزار شد وکم جمعیت ترین آن نیز در روستای ارای مازندران بوده است اما وجه مشترک هردوی آن شکوه و عظمت این راهپیمائی دشمن شکن بوده است .

لزوم توجه بیشتر مسئولان مازندران

متاسفانه مسئولین استان مازندران توجه ای به این روستا نداشته و” ارا” با مردمانی صبور و عاشق نظام و انقلاب  از محرومیت زیادی رنج می برد .

مشکلات آب آشامیدنی ، راه روستایی ، بهداشت و دپوی زباله های شهرساری در نزدیکی این روستا را می توان از مهمترین مشکلات مردم ” ارا ” دانست که متاسفانه تاکنون مورد بی توجهی مسئولان استان مازندران قرار گرفت .

اهالی روستای عالم پرورو شهید پرور ارا با وجود مشکلات ذکر شده اما همیشه پشتیبان نظام ، انقلاب و ولایت بوده و در همه صحنه های  حساس با حضور حماسی خود به میدان دفاع از انقلاب آمده اند .

تصاویری که مشاهده می کنید “راهپیمائی مردم روستای ارا ” در روز 22 بهمن امسال می باشد .

تصاویر : ارا نیوز

One thought on “مسئولین حتما ببینند… کم جمعیت ترین راهپیمائی با شکوه 22 بهمن کجا بود !؟+ تصاویر”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *