رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان، از اعمال محدوديت هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان از ساعت 12 ظهر امروز ( دوشنبه) 29 شهريور ماه تا ساعت 6 صبح روز ( سه شنبه ) در محور هاي مواصلاتي استان خبر داد.

سرهنگ”جعفر محمدنژاد” در گفت وگو با خبرنگار هرازنیوز گفت: تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر امروز دوشنبه بيست و نهم شهريور ماه تا ساعت 6 صبح روز سه شنبه از محور” کندوان (چالوس- کرج) هراز، فيروزکوه ” و بالعکس ممنوع است ضمن اين که تردد موتور سيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماَموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي مازندران، خاطر نشان کرد: تردد انواع تريلر،کاميون و کاميونت از محور” کرج – چالوس” ممنوع و تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر تا 24 روز سه شنبه 30 شهريورماه از مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

وي همچنين افزود: تردد انواع خودروها در اين محور از ساعت 15 تا ساعت 24 روز پنج شنبه يکم مهرماه  از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر تا ساعت 24 روز پنجشنبه مورخ يکم مهرماه از  مرزن آباد به سمت كرج به صورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمد نژاد،گفت: تردد انواع وسيله نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر روز جمعه دوم مهرماه تا ساعت يک بامداد روز سوم مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و با اعلام ماموران پليس راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 6 عصر روز جمعه تا ساعت يک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

سرهنگ محمدنژاد ، افزود: در محور هراز نيز تردد کليه تريلرها از اين محور ممنوع بوده و تردد كليه وسايل نقليه از ساعت 3 بعد از ظهر تا ساعت24 روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه دوم مهرماه با اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد كليه وسايل نقليه از آب اسك به رودهن(محدوده مشاء) بصورت يكطرفه است.

وي تصريح کرد: تردد کليه کاميون ها و کاميونت ها به استثناي کاميون هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12تا 24 روز دوشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا ساعت 24 روزهاي  سه شنبه ، پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

سرهنگ محمدنژاد با اشاره به محدوديت هاي ترافيکي در محور سوادکوه ، گفت: تردد کليه تريلرها و کاميون ها به جزء حاملان مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 تا 24  روز دوشنبه و همچنين از ساعت 8 صبح تا 24 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافيک پليس راه استان با خط امين 2182934 بطور شبانه روزي پاسخگوي وضعيت راههاي استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *