در جلسه رسمی که با حضور اعضا ی شورا شهر ، شهردار آمل و نائب رییس هیئت کشتی شهرستان آمل برگزار شد از پهلوان قاسم رضایی دارنده مدال برنز کشتی فرنگی المپیک و عادل غلامی عضو تیم ملی والیبال که در مسابقات المپیک ریو حضور داشت تجلیل بعمل آمد .
اسداله تورنگ رییس شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید قربان گفت : از دو ورزشکار عزیز پهلوان قاسم رضایی و عادل غلامی که برای سربلندی ایران اسلامی خصوصا مازندران و آمل تلاش کردند و از جان مایه گذاشتند به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر آمل قدردانی می نمایم .
وی افزود : این عزیزان که صادقانه در میادین ملی و بین المللی تلاش می کنند امیدوارم الگویی برای جوانان شهر ما باشند و جوانان ما تلاش کنند تا بتوانند همانند آنها افتخار آفرینی کنند .
رییس شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه امیدوارم با وحدت و همدلی و همت شهردار و کلیه اعضای شورا در یک سالی که از عمر شورای دوره ی چهارم باقی مانده بهترین خدمات رسانی را به مردم ارائه دهیم تصریح کرد : خوشبختانه دولت در تلاش است تا رکود را بشکند و امیدوارم با خارج شدن از رکود اقتصادی ما نیز بتوانیم درآمد بیشتری کسب نماییم و از محل این درآمدها خدمت بیشتری به مردم شریف آمل تقدیم کنیم .
سید محمد پژومان عضو هیئت رییسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل نیز در این جلسه از دیدگاه مناسب شهردار آمل جهت تجلیل از قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم قدردانی کرد و اظهار داشت : پهلوان قاسم رضایی و عادل غلامی نه تنها در دل مردم آمل بلکه در دل مردم ایران اسلامی جا دارند و یقینا هم در تاریخ ورزش ایران و شهرستان آمل نام آنها ماندگار خواهد ماند و امیدوارم این عزیزان بتوانند این نام را به احسن وجه حفظ کنند و شأنیت یک پهلوان و قهرمان را داشته باشند تا فرزندان ما از آنها الگو بگیرند .
مسئول کمیسیون اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر آمل ادامه داد : تقاضا دارم یک راهکاری پیدا کنیم تا از سایر ورزشکاران این شهر نیز تجلیل کنیم .
روح ا… آذرگشت مسئول کمیسیون فرهنگی و خزانه دار شورای اسلامی شهر آمل در این جلسه گفت : دو عزیزی که با تلاش های صادقانه و بی وقفه خودشان چه در بازی های تیمی و چه در بازی های انفرادی جایگاه خوبی را هم برای شهرمان و هم برای کشور عزیزمان ایران کسب کردند قدردانی می کنم .
وی با بیان اینکه کشتی فرنگی آمل همواره در سطح کشور جایگاه خوبی دارد و مطرح می باشد افزود : در کنار کشتی فرهنگی ، والیبال آمل نیز بیش از 50 سال است که سابقه ی درخشانی دارد و امروز اگر قهرمانانمان را حمایت نکنیم در حق آنان ظلم کردیم .
علی قاسمی عضو شورای اسلامی شهر آمل و رییس شورای اسلامی شهرستان آمل با بیان اینکه در ایران ورزش حرفه ای نداریم بلکه بصورت آماتوری می باشد گفت : طول قهرمانی در ورزش ایران 10 سال می باشد .
وی با ارج نهادن به فعالیت ورزشی ورزشکاران که کمتر از کار یک عالم نمی باشد ادامه داد : تمام قهرمانان بعد از پهلوانی چشم امیدشان به دولتمردان می باشد که به زندگی شان رسیدگی کنند تا بعد از یک کار طاقت فرسا در ورزش در معیشت زندگی دچار مشکل نشوند .
احمد امیرسلیمانی شهردار آمل با تبریک به افتخارآفرینی ورزشکاران آملی در میادین ورزشی گفت : تجلیل از این عزیزان باید در خور شان این بزرگواران باشد چرا که این ورزشکاران نوجوانی و جوانی خودشان را به پای ورزش گذاشتند تا برای کشورشان افتخارآفرین باشند .
وی تاکید کرد : عادل غلامی و قاسم رضایی الگوهای مناسبی در شهر هستند که باعث شدند تا خانواده ها فرزندانشان را به باشگاه ها بفرستند و در حقیقت این عزیزان سکاندار هدایت سلامت در جامعه هستند .
شهردار آمل ادامه داد : تشویق این عزیزان هیچ منع قانونی ندارد و آمادگی خود را جهت هرگونه کمکی اعلام می کنیم .
قاسم رضایی و عادل غلامی نیز در این جلسه از توجه مسئولین شهری بخصوص اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل تقدیر و تشکر نمودند و ابراز امیدواری کردند که بتوانند برای آینده ورزش شهر جوانانی را پرورش دهند که ادامه دهندگان راهشان باشند .

 

photo_2016-09-11_16-50-40-copy photo_2016-09-11_16-50-40 photo_2016-09-11_16-50-57-copy photo_2016-09-11_16-51-02 photo_2016-09-11_16-51-06 photo_2016-09-11_16-51-09 photo_2016-09-11_16-51-14 photo_2016-09-11_16-51-18 photo_2016-09-11_16-51-21 photo_2016-09-11_16-51-25

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *