بهروز عطایی پس از پایان دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال که با نتیجه سه بر دو به سود کاله مازندران مقابل باریج اسانس کاشان همراه بود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: بازی مقابل باریج اسانس بازی سخت و حساسی از آب درآمد و مردم و والیبال‌دوستان شاهد دیدار زیبا و پرتحرکی بودند.

وی افزود: از موقعیت‌های به دست آمده استفاده بهینه را نداشتیم زیرا می‌توانستیم حداقل نتیجه را سه بر یک به سود خود به پایان برسانیم و سه امتیاز کامل این دیدار را از دست ندهیم ولی به کسب دو امتیاز بسنده کردیم و به راحتی یک امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم.

عطایی با اعلام اینکه در دیدارهای خانگی به نحوه قضاوت داوران خط نگهدار مشکل داریم، تصریح کرد: اشتباهات داوران خط نگهدار بر روی تیم ما در بازی‌های خانگی تاثیر منفی اعمال کرد که متاسفانه در چند دیدار این مسئله در آمل اتفاق افتاد.

وی با تاکید اینکه نباید بازیکنان ما به خاطر اشتباهات داوری عصبی شوند، گفت: نباید آستانه تحمل بازیکنان کاله تا این اندازه پایین باشد و تحت تاثیر  قرار بگیرند.

وی در مورد عملکرد دو تیم در این دیدار خاطرنشان کرد: بازی زیبایی را از دو تیم در سالن پیامبر اعظم شاهد بودیم که جنگی تمام عیار را در پیش گرفتند ولی بازیکنان ما به دلیل از دست دادن دو گیم جنگندگی لازم را برای ادامه بازی نداشتند.

عطایی اضافه کرد: کاله تیم پرمهره، قدرتمند و توانمندی است که باید برای تمرکز بیشتر بازیکنان بر بازی تفکر بیشتری داشته باشیم زیرا نباید تمی در این سطح که مدعی قهرمانی است بازی دو گیم برده را به پنج گیم بکشاند و این اشتباه نباید از ما سر بزند.

وی در پایان با اشاره به تشویق بی‌امان تماشاگران آملی یادآور شد: تماشاگران نیز هم‌اکنون به هماهنگی لازمی در امر تشویق و حمایت تیمی دست یافتند که جا دارد از همه آنها تشکر کنم زیرا بخش عمده‌ای از موفقیت‌های خود را مدیون آنها هستیم.

بعد پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر کاله مازندران با 19 پیروزی و سه شکست 53 امتیازی بوده و بعد از سایپای البرز صدرنشین به دلیل پیروزی بیشتر نسبت به پیکان در مکان دوم جدول لیگ برتر جای دارد و این تیم تهرانی نیز در مکان سوم جا خوش کرده است.

باریج اسانس نیز با 22 بازی، کسب 11 پیروزی و 28 امتیاز کماکان در مکان نهم جدول چهارده تیمی لیگ برتر جای دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *