ناداوری در حق بهداد سلیمی شده است

هرازنو: قائم‌شهر- رئیس اداره ورزش و جوانان قائم‌شهر گفت: بهداد سلیمی جزو ۱۰ ستاره برتر المپیک شناخته ولی درباره اش در المپیک ناداوری شده است.

فرشید قدیمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قائم‌شهر با اشاره به انگیزه بسیار عالی بهداد سلیمی برای کسب مدال، اظهار داشت: با توجه به آسیب‌دیدگی بهداد در چهار ماهه گذشته، وی با تمرینات مداوم و انگیزه، خودش را برای المپیک آماده کرده بود.

وی با اشاره به ناداوری داوران وزنه‌برداری در مورد بهداد سلیمی گفت: با توجه به اینکه بهداد در رشته وزنه‌برداری یکی از امیدهای کسب مدال طلا بود و درحرکت یک‌ضرب وزنه ۲۱۶ کیلو را بالا برد، اما ناداوری داوران درحرکت دوضرب، چیزی از شایستگی این قهرمان مازندرانی کم نمی‌کند.

قدیمی تصریح کرد: بر اساس اعلام فدراسیون، جایزه‌ای که برای وزنه‌برداران طلایی در نظر گرفته‌اند، به بهداد هم تعلق می‌گیرد و مراسم استقبال از این ورزشکار نیز با حضور پور شور مردم و مسئولان، برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائم‌شهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال جاری ورزشکاران قائم‌شهری ۳۰ مدال جهانی و آسیایی کسب کردند و در رشته شطرنج مدارس آسیا، قائم‌شهر به‌تنهایی ۹ مدال کسب کرد.

وی از کلنگ زنی چهار پروژه ورزشی در هفته دولت خبر داد و افزود: این طرح‌ها شامل زمین فوتبال المشیر، سالن ورزشی لموک، زمین برای هیئت اتومبیل‌رانی و آماده‌سازی زمین برای ورزش‌های ساحلی، خواهد بود.

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *