هرازنو: مجموعه داستان‌های برگزیده دوره نخست جایزه فرشته با عنوان ˝قصه‌های دهه شصت˝؛ شنبه بیست و سوم مردادماه با حضور هنرمندان در شهرکتاب فرشته رونمایی می‌شود.

مجموع آثار برگزیدگان دوره اول جایزه فرشته با عنوان “قصه‌های دهه شصت” که با مقدمه و طراحی جلد ابراهیم حقیقی منتشر شده و لیلی گلستان ویراستاری آن را بر عهده داشته ، روز شنبه بیست و سوم مردادماه ساعت 18:30 در شهرکتاب فرشته رونمایی می‌شود.

این برنامه با حضور هنرمندانی چون: حمید جبلی، فاطمه معتمدآریا، لیلی گلستان، مهتاب کرامتی، احمد پوری، کامبوزیا پرتوی، فرهاد توحیدی، پوریا عالمی، مهدی کرم‌پور و… برگزار خواهد شد.

کتاب “قصه‌های دهه شصت” در شمارگان هزار نسخه و به قیمت ۸ هزار تومان توسط انتشارات هرمس منتشر شده است و عناوین داستان‌های آن عبارت‌اند از: داستان “سفر به ماه” نوشته محمدرضا امامی رتبه نخست را در این رقابت از آنِ خود کرد و داستان‌های “لبِ جیحون” / مصطفی انصافی، “شرح متن” / ساسان شیبانی نژاد، “به اندازه یک گردوی مظلوم” / مجتبی فدایی، “تابوت خالی” / فاطمه مهدوی پور، “لبخند بزن” / الهام نظری، “محله کمونیست‌ها” / امیررضا جلائیان، “کولی‌های خیابان ستارخان” / فرشاد موسی زاده، “مرگ گنجشک‌ها در سه اپیزود” / محسن کاکاوند و “گوجه ربی” / مرتضی برزگر به ترتیب رتبه‌های دوم تا دهم را کسب کرده و آثار به چاپ رسیده در این مجموعه داستان هستند.

منبع:هنرآنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *