استان با توجه به اينکه اولويت اصلي پليس در برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي، تذکر لساني است افزود:با توجه به شرايط موجود در جامعه و امر رهبري اين طرح از سوي پليس در حال اجرا است.

به گزارش هراز نو ، سردار”سيد محمود ميرفيضي” در همايش طرح تذکر لساني ستاد امر به‌ معروف و نهي از منکر استان، در سالن”اهل‌البيت” شهرستان “ساري”،گفت: مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي و توسعه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه، از وظايف اصلي همه مسئولان نظام است.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به بيانات گوهر بار مقام معظم رهبري مبني بر اهتمام ويژه در تعالي اخلاق جامعه و بسط امنيت اجتماعي و پيشگيري از ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي،گفت: مقام معظم رهبري بر برنامه ريزي علمي و آموزشي، اصلاح و پيشرفت در اين حوزه براي حفظ امنيت اخلاقي و اجتماعي جامعه تاکيد کردند.

وي تذکر لساني را از اولويت هاي پليس در برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي، عنوان و تصريح کرد: با توجه به شرايط موجود در جامعه و امر رهبري اين طرح از سوي پليس در حال اجرا است.

سردار ميرفيضي با بيان اينکه چندين دستگاه در موضوعات فرهنگي و اجتماعي جامعه نقش دارند، بر وحدت و انسجام بين دستگاه ها در اين حوزه تاکيد کرد.

فرمانده انتظامي استان مازندران با اشاره به تهديدات و فرصت هاي موجود در اين حوزه و تبليغات گسترده رسانه هاي غربي در شبکه هاي ماهواره اي و فضاي مجازي، گفت: هدف اصلي در طرح مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي، ارتقاء احساس امنيت اجتماعي و گسترش عفاف و حجاب در جامعه است.

سردار ميرفيضي ، اجراي فرامين مقام معظم رهبري و پاسخگويي به مطالبات مردمي با استفاده از ظرفيت هاي اجتماعي،مذهبي،علمي و فرهنگي جامعه و ارتقاء سطح آموزش و آگاه سازي عمومي جامعه را ضروري دانست.

وي با تاکيد بر تهيه پيوست اجتماعي و رسانه اي قبل از اجراي طرح، همگام سازي و همراه سازي دستگاه ها و مردم در اين طرح را خواستار شد.  اين مقام ارشد انتظامي، نقش مشارکت مردم را مهم ارزيابي کرد و افزود: اگر بخواهيم موفق و موثر باشيم بايد مشارکت مردمي را داشته باشيم. وي به اقدامات ناجا در حوزه بازدارندگي اشاره و بيان کرد: نظارت بر معابر عمومي و جاده ها و کنترل از مبداء ورودي به استان را با همکاري استان هاي همجوار و فعاليت گسترده پليس راهور و پليس راه شروع کرده ايم .

ميرفيضي به اقدامات پليس در حوزه هاي طرح سالم سازي دريا، نظارت بر باغ تالارها،آموزشگاه هاي خصوصي، مراکز خريد و ساماندهي صنوف اشاره کرد و گفت: حمايت از تيم هاي امر به معروف و نهي ازمنکر خواهران و برادران و برخورد با افراد خاطي و هنجارشکنان از سوي پليس صورت مي پذيرد. وي ابراز اميدواري کرد: اجراي طرح تذکر لساني، بهره وري و اثر بخشي لازم را در تغيير ويترين اجتماعي جامعه به همراه داشته باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *