فرمانده انتظامي استان در ديدار با مديرگروه تبليغي جهادي بقيه الله از همکاري نيروي انتظامي با اين گروه در طرح سالم سازي دريا خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار ” سيد محمود ميرفيضي” در نشست صميمي که با مدير گروه تبليغي جهادي بقيه الله و مسئولان و کارشناسان معاونت اجتماعي استان برگزار شد به اهداف و ماموريت هاي پليس در طرح هاي سالم سازي دريا و تفرجگاه ها اشاره کرد و گفت: اقدامات سلبي و برخورد انتظامي با موضوعات ضد فرهنگي و اجتماعي در جامعه ،آخرين مرحله مقابله به شمار مي آيد و بايد ويترين اجتماعي جامعه را با اقدامات فرهنگي و اجتماعي تغيير داد.

فرمانده انتظامي استان مازندران، با اشاره به رويکرد جامعه محوري پليس،افزود:پليس با اين رويکرد به دنبال حل مشکلات اجتماعي حتي امنيتي با موضوعات و راهکارهاي اجتماعي است.

سردار ميرفيضي بر ضرورت توسعه فريضه امر به معروف و نهي از منکر در جامعه و لزوم نهادينه کردن اين امر الهي در درون دستگاه هاي دولتي و سازمان ها تاکيد کرد و گفت: اهرم هاي زيادي در اختيار دستگاه ها براي برخورد با پديده بدپوششي وجود دارد.

وي يکي از ماموريت هاي مهم پليس در طرح هاي سالم سازي دريا را برقراري نظم و امنيت و برخورد با ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي در سواحل دريا برشمرد و عنوان داشت: پليس براي موفقيت در اين طرح نيازمند تعامل و همکاري آحاد جامعه است.

فرمانده انتظامي مازندران با ابراز خرسندي از فعاليت خودجوش گروه تبليغي جهادي بقيه الله در طرح هاي سالم سازي دريا، از همکاري پليس با گروه جهادي براي توسعه فعاليت ها در همه سواحل دريا خبر داد.

“حجت الاسلام سيد مرتضي پورعلي” مدير گروه تبليغي جهادي بقيه الله نيز ضمن تقدير و تشکر از برگزاري اين نشست تعاملي، عنوان داشت: اين گروه زير نظر تبليغات حوزه علميه قم با هدف تبليغ چهره به چهره به سواحل درياي مازندران اعزام شدند.

وي يکي ديگر از اهداف اين گروه را تبيين شاخصه هاي ديني در ارتباط با مردم و پاسخ به سوالات شرعي و ديني و مشاوره ديني در سواحل دريا عنوان کرد و افزود: اين گروه فعاليت خود را از عيد سعيد فطر آغاز کرده و تا پايان تابستان و طرح هاي سالم سازي دريا ادامه دارد.

حجت الاسلام پورعلي با بيان اينکه اين گروه جهادي به صورت روزانه و در گروه هاي 5 تا 6 نفره در سطح سواحل دريا در شهرستان بابلسر فعاليت دارد،افزود: ناجيان غريق ،نجات دهنده جسم انسان ها و ما روحانيون ناجيان روح انسان ها در سواحل هستيم.

وي از ارتباط خوب شهروندان و مسافران با اين گروه خبر داد و افزود:حضور اين گروه روحاني در سواحل دريا موجب شده تا افراد به رعايت شئونات اسلامي به ويژه حجاب توجه بيشتري داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *