از شهرستان آمل، جمشید نیکزاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کودک 13 ساله تهرانی  ظهر امروز در رودخانه هراز غرق شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل افزود: عرفان صالح‌آبادی امروز به همراه خانواده خود در منطقه وانا مشغول تفریح و گردش بود که خانواده وی متوجه مفقود شدن فرزندشان می‌شوند، مراتب به گزارش جمعیت هلال‌احمر رسید و بلافاصله مأموران امداد و نجات در سر صحنه حاضر شدند.
وی ادامه داد: عوامل امداد و نجات هلال‌احمر پس از یک ساعت تلاش توانستند جنازه کودک را بعد از تونل وانا به فاصله حدود 3 کیلومتر پس از محل غرق شدن پیدا کرده و عملیات بیرون کشیدن جنازه از آب‌های پر سرعت هراز را با نصب کارگاه انجام دهند.
نیکزاد با قدردانی از تلاش دهیاری وانا و عوامل انتظامی منطقه لاریجان یادآور شد: این خانواده برای تفریح و استراحت به منطقه روبه‌روی پمپ‌ بنزین وانا مستقر شدند که حاصل این استقرار در مجاورت رودخانه با غرق شدن فرزندشان پایان یافت.
وی گفت: سه تیم امداد و نجات پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر کهرود، گزنک و پلور در این عملیات شرکت داشتند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل تصریح کرد: از خانواده‌هایی که برای تفریح و استراحت در مجاورت رودخانه هراز مستقر می‌شوند خواهش می‌کنم تا مراقب سلامت و عدم غرق شدن فرزندان خود باشند.
وی یادآور شد: برخی بی‌توجهی‌ها در مجاورت رودخانه پیامدهای غیرقابل جبرانی را به همراه دارد زیرا حدود 10 روز گذشته نیز کودک 5 ساله تهرانی با مستقر شدن خانواده در مجاورت رودخانه مفقود شده و تاکنون خبری از او نیست.
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *