هـراز نـو: شخصی که اقدام به نشر اکاذیب و سوء استفاده از تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی تلگرام نموده بود ، توسط کارآگاهان جرائم رایانه ای پلیس فتا استان مازندران شناسایی و دستگیر گردید.
سرهنگ حسن محمدنژاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری هـراز نـو در تشریح این خبر اعلام نمود: در پی شکایت زنی در پلیس فتا استان مبنی بر اینکه به تازگی متوجه شدم شخصی اقدام به ایجاد یک صفحه در شبکه اجتماعی تلگرام با نام و مشخصات دختر بنده نموده است و اقدام به انتشار شماره تماس وی و نشر اکاذیب در آن نموده است که تا کنون افراد زیادی با وی تماس گرفته و برای او ایجاد مزاحمت نمودند. به همین منظور تقاضای رسیدگی به پرونده را دارم.
پس از اخذ این مرجوعه قضایی بلافاصله مراتب در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت و با بررسی پرونده مشخص گردید شخصی با ID معلوم اقدام به ارتباط با افراد گروه های مختلف در تلگرام می نماید و پیشنهاد برقراری رابطه نامشروع را به آنها داده و سپس شماره تماس شاکیه را در اختیار آنان قرار می دهد. با تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه کارشناسان پلیس فتا استان سرانجام هویت متهم مورد نظر شناسایی و در اولین مواجهه شاکیه با متهم مشخص شد وی یکی از بستگان او می باشد.
سرهنگ محمدنژاد گفت: پس از شناسایی متهم ، مامورین و کارآگاهان با هماهنگی مقام محترم قضایی متهم را در یک عملیات هماهنگ دستگیر و به پلیس فتا استان منتقل نمودند و در تحقیقات فنی و پلیسی به عمل آمده متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی اعتراف نمود؛ بنده به علت اختلافات و کدورتی که با خانواده شاکیه داشتم در شبکه اجتماعی تلگرام با ساخت صفحه ای با نام و مشخصات و شماره تماس شاکیه اقدام به این کار نمودم.
رئیس پلیس فتا مازندران در خاتمه هشدار داد :
– به هیچ وجه با کسانی که در فضای مجازی آشنا شده اید قرار ملاقات رو در رو و حضوری نگذارید.
– از قرار دادن تصاویر خصوصی و اطلاعات شخصی خود در فضای مجازی جدداً خودداری نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *