هراز نو تیم والیبال کاله مازندران که سابقه دو دوره قهرمانی،یک نایب قهرمانی و دو مقام سومی در لیگ برتر ایران و یک قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد پس اینکه فصل گذشته نتوانست با تیم معمولی و بدون ستاره خود مقام قابل توجهی کسب کند و در جایگاه نهم جدول ایستاد با تجربه از تیمداری گذشته و با هدف تمرکز بر ساخت سالن ده هزار نفری قصد تیمداری با ترکیبی از بازیکنان تیم ملی جوانان و برخی نیروهای بومی را دارد.
در ابتدای کار کاله مازندران رضا قرا،حمزه زرینی،صابر نريمان نژاد،سعید شیرودی،علیرضا جدیدی،حسین امیری،علی حسینی و علی شفيعي را در لیست مازاد قرار داد و به این بازیکنان اعلام کرد که به فکر باشگاهی دیگر برای فصل آینده خود باشند چرا که بودجه اندک کاله اجازه جذب آن ها را نميدهد.
پس از این کاله ابتدا به سراغ بازیکنان آینده دار والیبال کشور در تیم ملی جوانان که اتفاقا بهروز عطایی را نیز سرمربی خود میدیدند رفت و با جذب بازیکنان آینده داری چون رسول آقچه لی،اسماعیل مسافر،جواد کریمی،علی اصغر مجرد،اسماعیل طالبی،علی رمضانی و اميرحسين اسفندیار کار خود را در بازار نقل و انتقالات آغاز کرد.
در ادامه نیز کاله با مهدی رنجبر سرعتی زن آملی سال گذشته سايپا و تیم ملی ب ایران وارد مذاکره شد و با این بازیکن قرارداد رسمی امضا کرد.
کاله همچنین قرارداد علی علیپور،مبین مظلوم،آرمين رنجبر را نیز تمدید کرد تا جنس بهروز عطایی تقریبا جور شود.
لازم به ذکر است علي علیپور،مبین مظلوم،مهدی رنجبر،امیر حسین اسفندیار و جواد کریمی از نیروهای بومی کاله در فصل پیش رو محسوب میشوند.
ببرهای مازندران تمرینات خود را از مرداد ماه سال جاری برای حضور شایسته در لیگ برتر در شهرستان آمل آغاز خواهند کرد.
جواد نیک پرور هرازنو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *