هـراز نـو: روزبه نصیری مدیر مسوول این پایگاه خبری در آیین رونمایی از قالب جدید هـراز نـو و برنامه آمل تی وی گفت: این رونمایی به مناسبت پنجمین سالگرد هـراز نـو در آستانه عید سعید فطر انجام شده است.
وی با تقدیر از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: امروز ایران اسلامی هرچه دارد به برکت ایثار گری و مجاهدات شهدای عزیز است.

نصیری با تجلیل از حضور خانواده شهدای مدافع حرم از این برنامه اظهار کرد: همواره از حضور معنوی خانواده شهدا و دعای خیرشان بهره مند هستیم و همین امر موجب سرافرازی ما بوده است.
مدیر مسوول پایگاه خبری هـراز نـو با تقدیر از عملکرد کانال تلگرام آمل زیبا تاکید کرد: این موفقیت و استقبال کم نظیر آملی ها از این کانال در فضای مجازی به خاطر  اندیشه بلند و روحیه تحسین برانگیز روح الله جوکار و عوامل این کانال می باشد.
نصیری گفت: طراحی قالب جدید پایگاه خبری هـراز نـو  توسط مهندس سعید محسن زاده انجام شده است که از ایشان تقدیر می نمایم .
صاحب امتیاز دوهفته نامه هـراز امـروز در ادامه درباره برنامه آمل تی وی اعلام کرد: تیم خبری هـراز تصمیم گرفته است با تشکیل شورای سیاستگزاری مجموعه آمل تی وی را با همکاری مشترک آمل زیبا راه اندازی نماید که در طول هفته با حضور هنرمندان ارجمند برنامه های مختلفی را در حوزه خبری در زمینه اجتماعی و سیاسی و فرهنگی تولید خواهد کرد که همشهریان آملی می توانند ار طریق فضای مجازی دنبال نمایند.
روزبه نصیری از اهتمام محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری چنین برنامه هایی تقدیر کرد .

245

IMG_0095

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *