هـراز نـو: ویژه برنامه فرشتگان آسمانی با تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان آمل در تالار ولی عصر (عج) به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تیم آمل زیبا برگزار شد.

استقبال کم نظیر مردم 

استقبال پرشور و کم نظیر آملی ها از این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم صورت گرفته بود سبب شد تا بسیاری از حاضران، برنامه را ایستاده تا پایان دنبال کنند و مسوولان برگزاری مراسم مجبور شوند دقایقی از ورود جمعیت به داخل سالن جلو گیری نمایند.

شهدا برای همه اند 
اجرای متفاوت روح الله جوکار در ابتدای برنامه و معرفی مشاهیر و بزرگان آمل را با متنی شنیدنی از او  و حضور پرشور جمعیت از همان ابتدای برنامه این نوید را می داد که چقدر شهدای عزیز مدافع حرم در قلب همه احاد جامعه جای دارند و متعلق به تمام ملت هستند.

پس از قرائت وصیت نامه یک شهید نوبت به پخش کلیپ مدافعان حرم رسید ، حضور برخی از اعضای خانواده های شهیدان سلطانی ، صحرایی ، رضا حاجی زاده و حمزه حاجی زاده و شهید هادی جعفری خصوصا فرزندان خردسال شهیدان حاجی زاده و صحرایی ویژه برنامه فرشتگان آسمانی را در آخرین روز های ماه مبارک رمضان به یک مراسم معنوی تبدیل کرد.

همه به احترام  زینال ایستادند 

جانباز مدافع حرم زین العابدین محمدی جانبازی معروف به زینال که پس از سه روز در بین پیکر شهدای مدافع حرم دوباره زنده شده بود ، وقتی ویلچرش وارد سالن شد به پیشنهاد مجری همه حاضران به احترامش از صندلی ها بلند شدند و ایستادند و لحظاتی پشت سرهم و یکپارچه تشویقش کردند.

استقبال اعضای کانال آمل زیبا از برنامه

برنامه با اجرای دو قطعه تاتر و آواز محلی پدر شهید حاجی زاده دنبال شد، به گفته جوکار مجری این برنامه و مدیر کانال آمل زیبا اکثر افراد حاضر در سالن از اعضای کانال تلگرامی آمل زیبا بودند که با فراخوان این تلگرامی و برای تجلیل از مقام شامخ شهدای مدافع حرم به این برنامه آمده بودند.

همه آمده بودند 
جالب اینکه  در بین جمعیت چهره هایی بودند که به ظاهر و از روی تیپ و نحوه پوشش قرابتی با این جنس برنامه ها نداشتند اما در آیتم های مختلف برنامه خصوصا زمان تجلیل از فرزندان شهدا شاهد بودیم که خالصانه اشک می ریختند.

حامی مالی این برنامه هم به نیت تقدیر از فرزندان و همسران شهدای مدافع حرم  هزینه های این برنامه را پذیرفت و البته یکی از مجریان ، گروه موسیقی و تئاتر هم به پیشنهاد خانواده سعیدی در برنامه فرشتگان آسمانی هنر نمایی کردند.

تقدیم مدال جواد عابدی به دختر شهید 
یکی از بخش های تاثیر گذار مراسم حضور جواد عابدی عضو تیم دانش آموزی والیبال کشور در مراسم بود ، جواد عابدی  که مستقیم از مسابقات آمده بود به همراه  نعمت الله عابدی پدرش .خسرو ابراهیم زاده عضو شورای شهر ، علی داودی دبیر هیات والیبال استان و حسن کوچک زاده رییس هیات والیبال آمل تصمیم گرفت که مدالش را تقدیم خانواده شهدای مدافع حرم نماید.

روح الله جوکار مجری برنامه از دختر کوچک شهید رضا حاجی زاده دعوت کرد تا مدال طلای اهدایی را دریافت نماید.

مراسم تجلیل از خانواده شهدا مدافع حرم آغاز شد و خانواده های شهدای حاضر در جلسه در جایگاه حاضر شدند و هدایی خود را دریافت کردند.

قالب جدید هـراز نـو و آمـل تـی وی 

نوبت به رونمایی از قالب جدید پایگاه خبری هـراز نـو و آمـل تـی وی رسید ، روزبه نصیری مدیر مسوول این پایگاه خبری در جایگاه حاضر شد و با تقدیر از مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم گفت: امروز ایران اسلامی هر چه دارد به برکت ایثار گری و مجاهدات شهدای عزیز است.

وی با تجلیل از حضور خانواده شهدای مدافع حرم از این برنامه اظهار کرد: همواره از حضور معنوی خانواده شهدا و دعای خیرشان بهرمند هستیم و همین امر موجب سرافرازی ما بوده است.
مدیر مسوول پایگاه خبری هـراز نـو  با تقدیر از عملکرد کانال تلگرام آمل زیبا تاکید کرد: این موفقیت و استقبال کم نظیر آملی ها از این کانال در فضای مجازی به خاطر  اندیشه بلند و روحیه تحسین برانگیز روح الله جوکار و عوامل این کانال می باشد.
نصیری گفت: طراحی  قالب جدید پایگاه خبری هـراز نـو  توسط مهندس سعید محسن زاده انجام شده است که از ایشان تقدیر می نمایم .
صاحب امتیاز دوهفته نامه هـراز امـروز در ادامه درباره برنامه آمل تی وی اعلام کرد: تیم خبری هراز تصمیم گرفته است  با تشکیل شورای سیاستگزاری مجموعه آمل تی وی را با همکاری مشترک آمل زیبا راه اندازی نماید که در طول هفته با حضور هنرمندان ارجمند برنامه های مختلفی را در حوزه خبری در زمینه اجتماعی و سیاسی و فرهنگی تولید خواهد کرد که همشهریان آملی می توانند ار طریق فضای مجازی دنبال نمایند.

روزبه نصیری از اهتمام محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری چنین برنامه هایی تقدیر کرد.

اجرای موسیقی پایانی از سوی هنرمند آملی توکلی پایان بخش برنامه فرشتگان آسمانی بود ، همایشی متفاوت برای مجاهدان مدافع حرم که به عشق دفاع از حرم آل الله از همه دلبستگی های دنیایی دست کشیدند تا حرم و حریم ولایت خدشه دار نشود و امت اسلامی و ایران عزیز از گزند دشمنی ها در امان بماند.

در ادامه عکس های مهدی کیهانی را که از قاب دوربینش ثبت کرده است می بینیم .

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

2 thoughts on “آمل زیبا و همایش فرشتگان آسمانی/ رونمایی از قالب جدید هـراز نـو و آمل تی وی +(عکس) 1”
  1. با تشکر از روح الله جوکار عزیز و کانال آمل زیبا
    برای برگزاری همایش فرشتگان آسمانی و تشکر از سایت هراز نیوز
    آرزوی موفقعیت برای همه ی برگزار کنندگان برنامه را دارم

  2. با تشکر از روح الله جوکار عزیز و کانال آمل زیبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *