هراز نو:  دکتر فرزین محمودی پاتی عضو متخصص وسخنگو شورا حاضرشد تا به سوالات هراز نو در خصوص برنامه های عمرانی شورا وشهرداری پاسخ دهد . محمودی پاتی به عنوان  مسوول مرکز پژوهش های شورای  اسلامی شهر آمل با همراهی 12 عضو دیگر شورای شهر  اقداماتی را در شهر به سامان رسانده است که شاید بسیاری از همشهریان آملی باخبر نباشند در ادامه گفتگوی هراز نو با محمودی پاتی را می خوانیم .

 

طرح اصلاح ترافیکی تقاطع فجر با اولین تقاطع چراغدار هوشمند در مازندران
سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هراز نو از طرحهای جدید مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر آمل خبر داد .

دکتر فرزین محمودی پاتی با بیان اینکه یکی از اقدامات مرکز پژوهشها که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد طرح اصلاح ترافیکی تقاطع فجر از طریق ایجاد اولین تقاطع چراغدار هوشمند در استان مازندران است اظهار کرد : طراحی تقاطع غیر همسطح در تقاطع بلوار ولایت شمالی جنوبی با خیابان نور نیز در دستور کار این مرکز می باشد .

ساخت آبنمای ریتمیک و نورانی

وی با اشاره به ساخت پارک های محله ای دریای 45، شهرک صبا در بلوار آزادگان، کوچه یگانه در خیابان امام رضا، ایثار 5 در بلوار جانبازان ، نورپردازی درختان در خیابان مدرس در راستای ارتقاء کیفیت محیطی و زیباسازی، زیباسازی فلکه هفده شهریور از طریق ساخت آبنمای ریتمیک و نورانی گفت : ایجاد چنین فضاهایی ضمن افزایش سرانه فضاهای سبز و باز در محلات ، موجب ارتقاء سطح تعاملات اجتماعی و هویت محله ای خواهد شد .

رییس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به توانمندی شورا وشهرداری در اجرای پروژه ها در یک دوره زمانی معین تصریح کرد: تاکنون اقدامات خوبی را گام به گام در شهر آمل به انجام رساندیم .

طرح همسان سازی تابلوهای مغازه ها

وی با اشاره به استقبال کسبه از طرح همسان سازی تابلو های مغازه ها در امل گفت : طرح همسان سازی تابلوهای مغازه ها در بخش مرکزی شهر بعد از اجرای موفقیت آمیز پایلوت این طرح در راسته مصلی و همسان سازی تابلوهای مغازه ها در اطراف فلکه هفده شهریور در سال جاری اجرا خواهد شد .

محمودی پاتی

ساخت نماد آرش در ورودی شهر آمل
این استاد دانشگاه با بیان اینکه موضوع ساخت نماد نیز در دستور کار مرکز پژوهش هاست تاکید کرد : ساخت نماد شهری زیبا در میدان میرحیدر، ساخت نماد شهیدان محمدزاده در میدان مربوطه، ساخت نماد آرش در ورودی شهر آمل از جمله نمادهایی است که در مرکز پژوهش ها بررسی و تایید شده است .

طرح سنگ فرش و مسقف کردن بافت بازار

سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با بیان اینکه طرح سنگ فرش و مسقف کردن بافت بازار نیز در دستور کار مرکز پژوهش ها بوده است گفت : با اتمام سنگ فرش و آغاز مسقف کردن بازار چهارسوق و نوراسته در راستای احیای بازار قدیم آمل و جذب گردشگر، طرح پیاده راه در کوچه مخابرات نیز به اتمام رسیده است .

گلایه مردم خیابان امام رضا (ع) به حق است
محمودی پاتی در پاسخ به سوال خبرنگار هراز نو در باره اقدامات انجام شده در خیابان امام رضا تصریح کرد : گلایه مردم خیابان امام رضا (ع) به حق است و شورای شهر کار تملک بخشی از مغازه های این خیابان را انجام داده و تعدادی را نیز در دستور کار دارد .

طرح ایجاد پارک حاشیه ای و تفرجگاه در حاشیه رودخانه هراز به طول  سه کیلومتر
سخنگوی شورای اسلامی شهر آمل با اشاره به اینکه در حال تهیه طرح ایجاد پارک حاشیه ای و تفرجگاه در حاشیه رودخانه هراز به طول تقریبی سه کیلومتر هستیم یاد آور شد : امید است با اجرای این گونه پروژه ها بتوانیم بخشی از نیازهای شهروندان عزیز آملی را در این جهت رفع کنیم و با حمایت های مردم در اداره این پروژه ها که اصالت وجودی آنها نگهداری توسط خود مردم است بتوانیم شادابی و نشاط خاصی را به مردم هدیه دهیم.

مریم اکبرپور هراز نو

5 thoughts on “اولین تقاطع چراغدار هوشمند مازندران در خیابان نور آمل /گلایه مردم خیابان امام رضا (ع) به حق است”
  1. بسیار عالی…
    سپاس ویژه از دکتر محمودی پاتی، که با حضور با ارزششون در شورای اسلامی شهر آمل، گام های بلندی در راستای توسعه و اعتلای همه جانبه شهر برداشته اند. با برنامه ها و استراتژی های شهرسازانه ی شما در آینده ای نه چندان دور، شهری پایدار، زیست پذیر و رقابت پذیر در مقیاسی فراتر از استان خواهیم داشت.
    دکترجان، دانش و تجربه ی شما در عرصه شهرسازی نویدبخش آینده ای زیباست. آینده شهر ما در دستان شماست…
    موفق و پیروز باشید.

  2. با سلام
    با سپاس فراوان از جناب دکتر محمودی پاتی گرامی و پر تلاش
    حضور افرادی چون شما در شورای شهر آمل، با تجربه، تخصص و تحصیلات مرتبط با امور شهری و شهرسازی و در عین حال دلسوز شهر و مسائل شهری آمل بسیار ارزشمند است.
    امید است که از افرادی متخصص و ساعی چون شما حمایت بیشتری شود.
    موفق و سرفراز باشید.

  3. خیلی خوب و عالی است از اینکه درابادنی شهرما گامهای زیبا وبلند برداشته میشود اما فراموش نکنیم که شهر امل فقط از میدان 17شهریور تا دم پل نیست وبنده تا بخاطر دارم فقط موزاییک منطقه نامبرده تاکنون 4بار عوض شد اما مناطق دیگر شهر هنوز موزایک واسفالت نشد لطفا بستر شهر وتردد وترافیک را از مرکز شهر به اطراف شهر بکشانید کوچه 15 خرداد دیگر ظرفیت ندارد پارک کردن در داخل کوچه را ممنوع نماید واجازه ندهید با مبالغی قانون خریداری گردد تمام ساختمانهای این کوچه مسکونی احداث گردید امادرقبال وجه تبدیل به تجاری شد میتوان چنین مراکزی را به خیابانهای دیگرشهر منتقل نمود ساخمانهای فاقد پارکینگ فقط عذاب شهر میشود شاید پولی به حساب شهرداری واریزگردد اما مشکل برسر جایش باقی است .عضو محترم شورای شهر جناب دکتر پاتی لطفا مسایل شهر را با دید بیست ساله و بنیادی نگریسته وعمل نماید و فقط مرکز شهرنقطه توجه نباشد وکسانی که در مناطق دورتر احداث بنا مینمایند مجوز طبقات بیشتر بصورت جایزه وهرجور که لازم است در نظرگرفته و همکاری نماید کوچه نظام مهندسی دادگستری هم در حال اشباع میباشدشاید تفکر وبرنامه ای شهری دچار مشکل است وباید تصحیح ومجدد تدوین گردد. لطفا پیگیری نماید . با تشکر

  4. سلام خدمت همه شهروندان عزیز آملی افتخار می کنم آملی هستم اما دو سوال از آقای پاتی
    1. خیابان امام رضا در تمامی ادوار دوره های شورای شهر همچنان همین جور مانده و هر ساله یک نفر از شورای شهر فقط ابراز همدردی می کند که چه فایده برای ساکنین این خیابان بزرگ استان دارد حال آنکه خودتان ستاد انتخاباتیتان را در این خیابان مستقر کردید ولی حیف که …..
    2. در مورد شیطنت رسانه ها و مسئولین ساروی در مورد آرش کمانگیر در تعطیلات نوروز امسال چه کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تن آدمی شریف است به جان آدمیت
    نه همین لباس زیبا نشان آدمیت

  5. با سلام خيابان نور !در خبر اشتباهه ، لطفاً در گزارشات بعنوان خيابان شيخ فضل الله نوري اشاره داشته باشيد .
    در آمل خياباني به نام نور وجود ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *