مراسم اختتامیه اردوی راهیان نور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین انگیسه و با حضور مسئولین دانشگاه و خانواده اولین شهید مدافع حرم شهرستان نور  علی جمشیدی و مسوولین سپاه شهرستان و اساتید و دانشجویان و با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه ، درسالن  همایش دانشگاه  علامه محدث نوری برگزار گردید.

در این مراسم بعد از تلاوت قرآن کریم  و پخش کلیپ هایی از شهدای مدافع حرم استان مازندران  حجت الاسلام والمسلمین  انگیسه در سخنانی پیرامون مقام و منزلت شهید اظهار داشتند که همه فلسفه راهیان نور و جلسات یادواره شهدا ، شناخت بیشتر مسئولیت هایی است که شهدا بر دوش ما گذاشته اند و بتوانیم به خوبی آن مسئولیت ها را به سرانجام برسانیم، همچنین امروز در عصر غیبت برای اینکه به بی راهه و انحراف سوق پیدا نکنیم باید راه صحیح و مستقیم را انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین انگیسه در بخش پایانی سخنان خود خطاب به دانشجویان خاطرنشان کرد: ان شاءالله به واسطه همین جلسات راهیان نور “سبک زندگی شهدا” را در عصر غیبت حضرت ولی عصر(عج) پیدا کنیم و بتوانیم همچون شهدا که به واسطه قدرت هستی خداوند متعال و اهل بیت(ع) حماسه خلق کردند در این مسایل جزیی مانند اقتصاد، سیاست و فرهنگ حماسه خلق کنیم.

شایان ذکر است در پایان مراسم  اسامی دانشجویانی که به قید قرعه به سفر مشهد مقدس و کربلای معلی اعزام خواهند شد ، اعلام  گردید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *