پيام تبريك معاون استاندار و فرماندار شهرستان آمل به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر :

احمد منفرد طي پيامي سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر را تبريک گفت.

بسم الله الرحمن الرحيم

تاريخ پر فراز و نشيب انقلاب اسلامي ايران، مملو از رويدادهايي است  که هر يک به عنوان تابلوي افتخاري ثبت و همچون سپهري پرستاره مي درخشند. در اين ميان،حماسه آزاد سازي خرمشهر ، به عنوان نقطه عطفي به شمار مي آيد که با مدد الهي و با صلابت و فداکاري فرزندان قهرمان اين مرز و بوم ، به منصه ظهور رسيد.

سوم خرداد، تنها يک برگ از تقويم هجري شمسي و يا روزي از يک فصل نيست بلکه يوم الله است روزي که امام(ره) فرمود: “خرمشهر را خدا آزاد کرد” و قطعا اين تعبير، عبارتي فروتنانه نبود؛ مرحمتي بود که در اجابت دست هاي به آسمان بلند شده ي خانواده ي شهيدان و زمزمه ي عاشقانه ي رزمندگان سنگرنشين عطا گرديد.

عمليات غرورآفرين بيت‌المقدس و آزادي خرمشهر مؤيد نصرت الهي و حلقه وفاق ملت غيور ايران و  پيدايش خودباوري هر چه بيشتر بزرگ مردان و نقطه عطفي در صحنه سياسي – نظامي جنگ تحميلي ۸ ساله و تحولات آينده خاورميانه و فتح‌الفتوحي بود که سوم خرداد را به يادمان ارزنده “مقاومت، ايثار و پيروزي” مبدل کرد.

اينجانب با گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون کفن عمليات فتح خرمشهر،سالروز اين پيروزي بزرگ الهي را به پيشگاه رهبر معظم انقلاب اسلامي، همه مردم شريف ايران اسلامي به ويژه شهرستان آمل و در رأس آنها خانواده معظم شهدا،رزمندگان،ايثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس تبريک و تهنيت عرض نموده، توفيق همگان  در مسير پاسداشت آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را از درگاه ايزدمنان مسئلت دارم.

احمد منفرد

معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان آمل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *