هراز نو : نشست صمیمی و تعاملی منتخبان مردم مازندران در مجلس دهم شورای اسلامی در فریدونکنار برگزار شد.
نشست صمیمی منتخبان مردم استان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با همت نمایندگان منتخب به میزبانی منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در شهر ساحلی فریدونکنار برگزار شده است.
این نشست صمیمی که تا عصر امروز به طول انجامید بدون حضور خبرنگاران و البته با اطلاع رسانی دفاتر روابط عمومی منتخبان مردم به افکار عمومی پس از پایان نشست برگزار شد.
منتخبان مردم مازندران که رای خود را از صندوق های هفتم اسفند سال گذشته اخذ کرده بودند در اقدامی تحسین برانگیز پیش از نشستن بر روی صندلی بهارستان در فریدونکنار گرد هم آمدند تا در راستای منویات مقام معظم رهبری برای بسترسازی خدمت صادقانه و خالصانه به مردم همفکری کنند.
نشست صمیمی نمایندگان جدید نشان دهنده تجلی اتحاد در نمایندگان استان بوده و می توان از آن به عنوان اقدامی عملی برای رسیدن به اهداف ترسیمی در مسیر خدمت به ملت یاد کرد.
بررسی شرایط استان و سیاست ها و برنامه های نمایندگان برای خدمت به مردم در دستور کار این جلسه بوده و با توجه به اینکه مازندران در این دوره دارای نمایندگان شایسته ای شده که اغلب با آرای محکم مردمی وارد بهارستان می شوند، می توان افق چشم انداز توسعه استان در چهار سال آینده را بسیار روشن ترسیم کرد.
شکوفایی اقتصادی و عمرانی استان، بهره گیری از ظرفیت های خدادادی مورد توجه نمایندگان مجلس دهم مازندران است.
نشست امروز فریدونکنار به هر ترتیب از چند جهت برای مردم و مسوولان حائز اهمیت است و آنچه مسلم است اینکه منتخبین استان کمر همت به توسعه و پیشرفت مازندران در سایه وحدت می بندند.
مردم شریف مازندران یقین دارند این مجمع با شروع جلسات خود از فریدونکنار به سمت اتحادی مثال زدنی حرکت می کند و برای رسیدن به اهداف توسعه محور استان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.
داشتن برنامه های مشترک و بهره گیری از ظرفیت هماهنگی و تعامل بین منتخبان مردم از مهمترین راهکارهای مورد بررسی و هم اندیشی در این نشست یک روزه برشمرده می شود.

در این نشست آقایان شاعری، یوسف نژاد، ادیانی، رضیان، نیازآذری، اسماعیلی، احمدی لاشکی و شریعت نژاد مهمان ولی الله نانواکناری بودند.
اولین نشست منتخبان مردم مازندران در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با گرفتن عکس یادگاری و ابراز خرسندی از برگزاری چنین محافلی از طرف نمایندگان دیار علویان در شهرستان فریدونکنار به کار خود پایان داد.

photo_2016-05-11_10-09-32

One thought on “نشست مشترک منتخبان بهارستانی مردم مازندران در فریدونکنار”
  1. ….
    آري به اتفاق جهان مي توان گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *