خبرگزاری فارس: وکلای مازندرانی به مسابقات جهانی فوتبال وکلا اعزام می‌شوند

وکلای مازندرانی به هجدهمین دوره مسابقات جهانی فوتبال وکلا در اسپانیا اعزام می‌شوند.

به گزارش هراز نو از   فارس  آمل، هجدهمین دوره مسابقات جهانی فوتبال وکلا در سال جاری به میزبانی کشور اسپانیا در شهر لامانگا برگزار می‌شود.

بازیکن تیم اعزامی مازندران به مسابقات جهانی وکلا در دنیا، در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: مسابقات جهانی فوتبال وکلای دنیا یکی از رویدادهای مهم ورزشی است که اواخر اردیبهشت امسال هجدهمین دوره این رقابت‌ها در سال 2016 در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

وحید شعاعی افزود: در این دوره از مسابقات زیر نظر پیناتل اهل کشور فرانسه و بنیانگذار مسابقات جهانی فوتبال وکلا دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات جهانی فوتبال وکلا از سال 1385 هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود که کشور ایران در این رویداد دو نماینده دارد.

شعاعی خاطرنشان کرد: علاوه بر تیم وکلای تهران، تیم فوتبال وکلای مازندران در این مسابقات جهانی به میدان می‌رود هر چند وکلای مازندرانی طی سال‌های گذشته در رویدادهای آسیایی و جهانی هم حضور داشتند و در یک دوره از رقابت‌های آسیایی مقام دوم را به‌دست آوردند.

وی با اشاره به اینکه حداقل 32 تیم از جمع وکلا کشورهای مختلف دنیا در این مسابقات شرکت دارند، یادآور شد: وکلای دادگستری مازندران به‌عنوان نماینده ایران بوده و در سال 1391 در مسابقات جهانی کرواسی رتبه پنجم را کسب کرد و در سال 1393 هم در رقابت‌های بوداپست مجارستان رده ششم را به‌دست آورد.

شعاعی با اعلام اینکه تعداد 26 بازیکن از مازندران امسال به سرمربیگری محمود سورتچی از بزرگان فوتبال شمال کشور و سرپرستی علی‌اکبر اربابی به اسپانیا اعزام می‌شوند، تصریح کرد: من هم در پست حمله توپ می‌زنم و در مسابقات جهانی کرواسی توانستم در جمع سه گلزن برتر وکلای دنیا جای بگیرم.

وی با اشاره به اینکه از پنج ماه قبل تمرینات تیم مازندران آغاز شده است و طی دو ماه اخیر به‌صورت حرفه‌ای به تمرین مشغول هستیم، یادآور شد: برای مساعدت با اعضای شورای اسلامی شهر آمل دیدار و گفت‌وگو داشتیم.

شعاعی با اشاره به اینکه سه بازیکن تیم اعزامی مازندران به مسابقات جهانی وکلا از شهرستان آمل هستند، بیان کرد: دو بازیکن کمکی بالای 35 سال سن به نام‌های اسدالله توکلی و محمد سرلک از بزرگان فوتبال امسال یاری‌گر تیم مازندران هستند.

وی در پایان گفت: در هفدهمین دوره مسابقات فوتبال وکلای دنیا در سال 2014 با توجه به بدشانسی در دور حذفی با قرعه رژیم غاصب صهیونیستی روبه‌رو شدیم که به‌دلیل اعتقادات و به رسمیت نشناختن اسرائیل، مقابل اشغال‌گران قدس به میدان نرفتیم و از دور رقابت‌ها حذف شدیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *