با حضور محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف کشور در شهرک صنعتی شماره یک ساری به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرنگار مهر، واحد آرین ام دی اف مازندران در زمینی به مساحت 75 هزار متر مربع در شهرک صنعتی ساری احداث و ظرفیت تولید 50 متر مکعب در روز ام دی اف خام و روکش شده را دارد.

این کارخانه در اردیبهشت ماه 90 موفق به اخذ پروانه بهره برداری با ظرفیت 151 هزار متر ممکعب در سال شد.

این واحد با ماشین آلات با فناوری نو اروپا احداث شده و محصولات آن در سطح کیفیت صادراتی تولید می شود که در بازار داخلی به راحتی با انواع وارداتی این محصولات رقابت می کند و محصولات این کارخانه در جریان اخذ گواهی استاندارد ملی ایران است.

این واحد برای تعداد 300 پرسنل تولیدی و ستادی به طور مستقیم و حدود 5 هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند و فرآیند آن کاملا با محیط زیست سازگار و بدون ایجاد آسیب به محیط امکان تولید دارد.

تولیدات این کارخانه ملی و استراتژیک بوده و در سال بیش از 70 میلیون دلار صرفه جویی ارزی برای کشور دارد.

سرمایه این ثابت این طرح بالغ بر 600 میلیارد ریال بوده که برای گردش مناسب تولید آن در ظرفیت نیاز به 250 میلیارد ریال سرمایه در گردش دارد.

قرار است در سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور که علی آبادی معاون هماهنگی و امور اجرایی معاون اول رئیس جمهوری و وزرای صنعت، معدن و تجارت و نیرو وی را همراهی می کنند بزرگترین کارخانه شالیکوبی کشور و طرح جامع فاضلاب بابل و پروژه صنعتی در شهرک صنعتی هشتبندان محمود به بهره برداری برسد.

One thought on “بزرگترین کارخانه تولید ام دی اف کشور در کجاست ؟”
  1. ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت سروران خودم. ادرس دقیقا کارخانه لطفا و قیمت ورقهاتون ممنون مچکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *