به گزارش فارس، ارائه این خدمات از ماه گذشته آغاز شد و نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا امکان یافتند اطلاعات مربوط به بحث های طولانی انتخاباتی خود را به طور مستقیم در نتایج جستجوی مربوط به خود وارد کنند.
این خدمات سپس گسترش یافت تا نامزدها نظرات خود را به طور مستقیم در زمینه کنترل اسلحه و مهاجرت و موضوعات حساس مشابه به این جستجوگر اضافه کنند. کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده جزییات بیشتری را در مورد آنها مشاهده کنند یا آنها را با کشیدن و ضربه زدن جابجا کنند.
حالا این خدمات برای صاحبان مشاغل هم در دسترس است و شرکت های مشهور و افراد شناخته شده مانند بازیگران و ورزشکاران هم می توانند از این روش برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد خود به کاربران جستجوگر استفاده کنند.
برخی شرکت های تجاری در آمریکا استفاده از این خدمات را آغاز کرده اند و با کلیک کردن بر روی اطلاعات به نمایش درآمده از آنها یک صفحه کامل با متن و عکس در مورد کسب و کار آنان نمایش داده می شود.
به اشتراک گذاری این نوع اطلاعات با دیگر کاربران ممکن است، اما نظردادن یا لایک زدن آنها ممکن نیست. گوگل پیش از این در حال آزمایش خدماتی بدون نام با همین قابلیت بوده که اطلاعات بیشتری از آن در آدرس google.com/posts در دسترس است.