این نویسنده ترکیهای که به نظر میرسد هیچ شناخت و درکی از الفاظ عربی قرآن ندارد، واژههایی همچون «المسِّ» یا «اللمس» در آیه 275 سوره بقره «الَّذِينَ يَأْكُلُونَ الرِّبَا لاَ يَقُومُونَ إِلاَّ كَمَا يَقُومُ الَّذِي يَتَخَبَّطُهُ الشَّيْطَانُ مِنَ الْمَسِّ ذَلِكَ»(كسانى كه ربا مىخورند، (از گور) برنمىخيزند مگر مانند برخاستن كسى كه شيطان بر اثر تماس، آشفتهسرش كرده است) و آیه 79 سوره «واقعه»، «لَّا يَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ»(كه جز پاكشدگان بر آن دست ندارند) را به ذکر نام مسی در قرآن ربط میدهد.
وی در این مقاله نوشته است: «من هنگام قرائت آیه 275 سوره بقره بسیار شگفتزده شدم و بلافاصله با حسن حسنی صولی، مفتی منطقه باغچلار شهر استانبول تماس گرفتم و از اصل و معنای این واژه از او پرسیدم».
سلیمان کراکولوک ادامه داد: «این مفتی دینی که من احترام زیادی برای وی قائل هستم گفت که واژه «المسّ» به معنای لمسکردن است آنچنان که در آیه «لَّا يَمَسُّهُ إِلَّا الْمُطَهَّرُونَ» آمده است و وی گفت که این واژه همچنین به معنای برخورد یا برخورد لمسی نیز به کار میرود».
این روزنامهنگار اهل ترکیه نیز در تحلیلی سطحی نتیجه میگیرد که لیونل مسی نیز چون با رقبای خود برخورد میکند و یا به آنها تنه میزند؛ بنابراین میتوان گفت که این آیات اشارهای به نام این بازیکن آرژانتینی دارد.
منبع:ایکنا