سخنگوی دولت گفت: راه‌نیافتگان به مجلس از دایره همکاری با دولت حذف نمی‌شوند.

نشست خبری هفتگی سخنگوی دولت با اصحاب رسانه آغاز شد محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت درنشست خبری هفتگی خودبا اصحاب رسانه که امروز سه‌شنبه (11 اسفند ماه) برگزار شد، با اشاره به برگزاری انتخابات 7 اسفند، گفت: نسبت به تمام کسانی که  در این دور از مجلس راه نیافتند اما در گذشته با راه و روش دولت همکاری می‌کردند، می‌خواهیم که به همکاری با دولت برای خدمت به مردم ادامه دهند.
سخنگوی دولت ادامه داد: همچنین نسبت به اشخاصی که در حال حاضر در مجلس نهم حضور دارند اما در انتخابات مورد اقبال مردم قرار نگرفته‌اند ولی با دولت نیز هماهنگ نبوده‌اند خواستاریم برای خدمت به مردم به دولت کمک کنند، آنها همگی سرمایه های انسانی کشور هستند.
وی افزود: در حوزه خدمت به مردم هیچ  کدام از کسانی که توفیق حضور در مجلس دهم را نداشتند، برای ادامه همکاری با دولت حذف شده محسوب نمی‌شوند. از همه آنها دعوت می‌کنیم که در اداره کشور به ما کمک کنند.
نوبخت با اشاره به طبیعی بودن اختلاف سلیقه ها در کشور گفت: وجود تنوع در تفکرات در هر کشور طبیعی است و البته این اختلاف نظرها نباید باعث اختلال در خدمت رسانی به مردم شوند.
سخنگوی دولت با اشاره به برخی بد اخلاقی‌ها در جریان انتخابات گفت: ما از برخی افراد به خاطر رعایت نکردن اخلاق سیاسی در روزهای منتهی به انتخابات مکدر هستیم، اما باید همگان باید بدانند که تمام افرادی که در انتخابات کاندید شدند جزیی از سرمایه های انسانی جمهوری اسلامی ایران به حساب می‌آیند.
وی با اشاره به فضای پسابرجامی اظهار داشت:  همه ما باید از این فرصت استفاده کنیم، در حال حاضر زنجیرهای تحریم‌های پای اقتصاد ایران برداشته شده است و همه ما باید برای جبران کاستی‌های کشور از این فرصت استفاده کنیم.
سخنگوی دولت افزود: این اقبال چشمگیری که از سوی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای مشارکت با دولت در امر توسعه رخ داده هیچ گاه در سال  گذشته نبوده است بنابراین می‌شود، از این فضا برای پاسخگویی به مطالبات مردم و بهبود معیشتشان استفاده کرد.
وی تصریح کرد: دولت مصمم است و به مردم قول می‌دهد که با  توان به جای پرداختن به مسائل حاشیه ای از این فرصتی که ایجاد شده استفاده کند و این مباهات که ابراز اعتماد مردم را به همراه داشته به جای اینکه آن را یک دست مایه قرار دهد برای تحقیر رقبا ما آن را برای تکریم رقبا استفاده می‌کنیم.
محمد باقر نوبخت اظهار داشت:قطعا مردم به جای پرخاشگری به آرامش نیازمند هستند چرا که پرخاشگری‌ها چیزی جز نگرانی برای مردم ندارد انتخابات فرصتی را برای ما فراهم  کرده تا بتوانیم از آن به نحو احسنت استفاده  کنیم.
سخنگوی دولت با اشاره به شرایط کشور بیان داشت: در فضای پسابرجام آمادگی برای سرمایه گذاری از سوی بخش های داخلی و خارجی فراهم شده و امیدواریم سال 95 را با یک شرایط وحدت بخش و هماهنگ آغاز کنیم و مردم محصول این برنامه ریزی و تلاش را در زندگی خود ببینند و بنده هم بتوانم گزارش مثبتی را از نتایج این وحدت عرض کنم.
نوبخت ادامه داد: یارانه نقدی اسفند ماه نسبت به ماه‌های دیگر زودتر پرداخت خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *