انقلاب شكوهمند اسلامي ، سرآغاز فصلي نوين در تاريخ معاصر ايران بود كه با ريشه دوانيدن در مباني اصيل فرهنگ اسلامي ، اساس و جوهره يك انقلاب معنوي را در خود ذخيره نموده است . ملت شريف ايران با تبعيت از خالق بزرگ اين حركت مقدس و اعتماد عميق به هدف متعالي خويش ، با گام نهادن به صحنه مبارزه با سپاه ظلمت ، بزرگترين اعجاز قرن را به تصوير كشيد و استكبار جهاني را به خاك مذلت نشانيد .
براي چنين ملتي هوشمند و مستقل كه بسوي قله هاي بلند آرمانهاي الهي خود در حركت است ، از هر چيزي مهم تر و ارزشمندتر ، حضور جوانهايي است كه شادابي و نشاط خود را در خدمت عزت ، ايمان ، شرف و استقلال ملي ، بكار گرفته اند و كشور عزيز ما ، در طي سالهاي پس از پيروزي بر رژيم منفور ستمشاهي ، همواره از اين نعمت بزرگ ، برخوردار بوده است . امروز نيز ، عليرغم وجود تمامي فشارها و تحريمهاي اقتصادي كه از سوي دشمنان قسم خورده ، به اقتصاد و صنعت كشور ، هجوم آورده است ، آحاد ملت و جوانان برومند اين مرز و بوم بويژه صنعتگران تلاشگر و صاحبان صنايع ، با اتكا به خلاقيت  و نوآوري در تكنولوژي و با كارآفريني و تلاش در مسير خودكفايي ، در صحنه مقابله علمي با استكبار جهاني ، آماده اند تا از افتخارات بدست آمده خود دفاع كنند و ميهن خويش را بسوي آرمانهاي بلند اسلامي ، به پيش برند .
قدرتهاي جبـار و مستكبر بايد بدانند كه ملت سرافراز ايران و جوانان دلاور آن ، در صحنه هاي مقابله با مطامع استكبار جهاني ، همچنان مصمم و نيرومند ايستاده اند و از دستاوردهاي مقدس شهيدان ، با عزمي راسخ و روحيه اي استوار ، دفاع خواهند نمود .
اينك ، در آستانه فرا رسيدن سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب گرانقدر اسلامي ، ضمن تجديد عهد و پيمـان با آرمانهاي امام شهيـدان و شهداي والامقام و بيعت خالصانه با رهبر فرزانه انقلاب اسلامي ، سربلندي و عزت روز افزون ملت شريف ايران را در مسير دستيابي همه جانبه به اهداف بلند انقـلاب اسلامي ، از محضر حضرت احديت ، مسئلت مي نماييم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *