هـراز نـو: دو تیم کاله مازندران و بانک سرمایه راس ساعت 17 در سالن پیامبر اعظم آمل به مصاف هم رفتند که آقایان ابراهیم فیروزی و اصغر میرزایی داوران این دیدار بودند و حسین پورکاشیان نیز ناظر بازی بود.
تیم کاله مازندران با ترکیب نیکو فریکس،علی شفیعی،علیرضا جدیدی، سعید شیرودی،حمزه زرینی، رضا قرا و علی حسینی به سرمربیگری بهروز عطایی گام به میدان نهاد.
در مقابل بانک سرمایه بدون سرمربی و به مربیگری عباس برقی با ترکیب ژیگالدو،محمد موسوی،عادل غلامی،علیرضا مباشری،فرهاد نظرى افشار،شهرام محمودی و فرهاد ظریف پای به میدان مسابقه گذاشتند.
ست اول:دو تیم ست اول بازی را بسیار نزدیک به هم آغاز کردند و با توجه به امتیاز میزبانی کاله به خوبی توانست حریف قدرتمند خود را تا امتیاز 18 مهار کند اما در ادامه یکی دو اشتباه از بازیکنان کاله سبب شد تا بانک سرمایه گوی سبقت را از کاله ربوده و اختلاف چهار امتیازی ایجاد کند اما در امتیازهای پایانی سرویس های پر قدرت حمزه زرینی یکی پس از درگیری تبدیل امتیاز ميشد تا کاله اختلاف را کم کند اما سر انجام باز هم این تیم سرمایه بود که توانست 25 بر 23 کاله را شکست دهد.
ست دوم:ست دوم را نیز دو تیم نزدیک به هم آغاز کردند اما این بار تیم کاله بود که توانست اختلاف دو امتیازی را ایجاد کند و در ادامه هم تا امتیاز 14 این تیم کاله بود که با اختلاف از حریف پیش بود اما چند سرویس پرقدرت و مهارنشدنی از موسوی کار را به تساوی کشاند و پس از آن باز هم این بانک سرمایه بود که از کاله پیش افتاد اما این پایان کار نبود و کاله ای ها با چند دفاع خوب و آبشارهای دیدنی زرینی توانستند این ست را از آن خود کنند تا سالن پیامبر اعظم آمل تا مرز انفجار پیش برود.
ست سوم اما این تیم بانک سرمایه بود که بهتر از کاله کار را آغاز کرد و توانست اختلافی ایده آل را برای خود ایجاد کند اما این پایان کار نبود و بازیکنان کاله با سه دفاع پياپی اختلاف را به دو امتیاز رساندند تا برقی مجبور به گرفتن وقت استراحت شود و در ادامه کار هم سرمایه توانست اختلاف دو امتیازی را حفظ کند ولی به یک باره کاله توانست در امتیاز 22 بازی را به تساوی بکشاند اما سرویس های مهارنشدنی موسوی باز هم به کمک تیم بانک سرمایه آمد و میهمان توانست 25 بر 22 کاله را شکست دهد.
ست چهارم بازی را تیم میزبان کاله بهتر آغاز کرد و توانست با ایجاد اختلاف امتیاز نسبت به حریف خود بازی را تا امتیاز 18 اداره کند اما پس از آن دو تیم در امتیاز به تساوی رسیدند اما در امتیازهای پایانی باز هم این تیم سرمایه بود که بهتر از موقعیت های خود استفاده کرد و توانست میزبان را با حساب سه بر یک از پیش رو بردارد.
جواد نیک پرور – هـراز نـو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *