هراز نیوز :عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: اگر آمریکا حماقت کند و نفت ما را تحریم کند یک لحظه اجازه نخواهیم داد یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور کند.

احمدعلی مقیمی در همایش بصیرت، عقلانیت و استقامت در حسینیه شهمیرزادی‌های نکا در حضور مردم پرشور و ولایتمدار این شهرستان گفت: امروز بعد از 32 سال با تمام سختی‌ها، مشقت‌ها، تحریم‌ها و گرفتاری‌های داخلی، وقتی منافع ملی و انقلاب به خطر می‌افتد مردم ایران در صحنه حاضر و بصیر هستند.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در بهمن سال 57 یک زلزله سیاسی در عالم آفرینش در جغرافیای ایران اسلامی تحقق پیدا کرد و انقلاب اسلامی متولد شد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس افزود: امروز که 32 سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد دایره استقامت، عقلانیت و بصیرت این ملت هدایت شد و دنیا به لرزه در آمد.

وی با اشاره به  اینکه حضور آگاهانه ملت ایران در عرصه‌های اجتماعی دشمنان را ناکام کرد، تصریح کرد: ظهور انقلاب اسلامی، حکومت 70 ساله بلوک شرق را به زباله‌دان تاریخ فرستاد و حکومت 300 ساله دنیای غرب را به چالش کشید.

عضو خانه ملت اظهار داشت: غرب و دنیای استکبار و نظام سلطه به ویژه آمریکا برای رفع جبران ناکامی‌ها دست به کار شدند.

مقیمی با اشاره به الگو شدن انقلاب اسلامی در دنیا تاکید کرد: آمریکا در خاورمیانه حتی در خارج از خاور میانه شاهد نفوذ ایران است و در تلاش است که ایران الگو نشود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: دایره تاثیرگذاری ایران آنقدر زیاد است که روشنگری انقلاب اسلامی در حال الگو شدن است.

مقیمی افزود: برای نظام سلطه به طور عام و آمریکا به طور خاص برای چاره‌اندیشی این ناکامی‌ها بهترین زمان با سابقه فتنه سال 88، زمان انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه کشورهای جهان جمع شدند و تصمیم گرفتند تا مردم ایران در پای صندوق‌های رای نیایند، خاطرنشان کرد: هم در حوزه بین‌المللی و هم در حوزه داخلی تدارک بسیار سنگینی انجام دادند و تلاش کردند مردم را مایوس کنند.

مقیمی اذعان داشت: نظام سلطه به ویژه آمریکا دوباره ایران‌هراسی، اسلام‌هراسی، عدم رعایت حقوق بشر و دموکراسی و صلح‌آمیز نبودن انرژی هسته‌ای را در ایران نواخته است.

عضو فراکسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر آمریکا حماقت کند و نفت ما را تحریم کند یک لحظه اجازه نخواهیم داد یک قطره نفت از تنگه هرمز عبور کند.

نماینده مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ما در مقابل یک جنگ تمام عیار با نظام سلطه به سرکردگی آمریکا است و فرماندهی این جنگ با ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری است.

عضو خانه ملت تصریح کرد: ملت بزرگ ایران 32 سال نشان دادند همواره با تمام مشکلات کنار ولی امر مسلمین بودند و امروز مطالبه مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

این مسئول با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات نشانگر فهم، شعور، بصیرت و عقلانیت توأم با استقامت است، گفت: انتخابات مظهر دموکراسی، نماد و پرچم مشارکت عظیم، تولید سرمایه اجتماعی و راهگشای در همه امور است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، مجلس نهم را مهم دانست و بیان داشت: نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88، تحریم کردن انتخابات مجلس نهم توسط دگراندیشان و حضور حداکثری در انتخابات که از مطالبات همیشگی مقام معظم رهبری است از عواملی می‌تواند باشد که انتخابات مجلس نهم را با اهمیت کرده است.

مقیمی خاطرنشان کرد: امروز حضور گسترده بر روی صندوق‌های رای واجب عینی و یک تکلیف است و همه آحاد مردم باید این نکته را توجه داشته باشند.

عضو خانه ملت در پایان با اشاره به اینکه از تهمت زدن و تخریب دیگران دوری کنیم و اخلاق رقابت را رعایت کنیم، افزود: اگر مردم احساس کنند که کاندیدا برای خدمت بی‌منت به عرصه‌های رقابت آمدند حضور بیشتری بر روی صندوق‌های رای خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *