فرمانده انتظامی آمل از افزایش کشفیات تریاک و شیشه در سال‌ جاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: افزایش کشفیات تریاک و شیشه در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، محمدصادق پهلوان عصر امروز در ستاد مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشاره به اینکه تریاک یک ماده مخدر سنتی محسوب می‌شود، اظهار داشت: کشف این ماده مخدر در سال‌ جاری در آمل 41 درصد افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه افزایش کشفیات مربوط به مواد مخدر صنعتی شیشه نیز در آمل چشمگیر بوده است، گفت: کشف شیشه در سال‌ جاری در آمل 476 درصد رشد داشته است.

پهلوان از افزایش دستگیری‌ها در رابطه با مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگیری‌ها در ارتباط با مواد مخدر نیز امسال در آمل 15 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در منطقه پرخطر امت‌آباد آمل صورت گرفته است، اظهار داشت: در یک سال گذشته وضعیت فرهنگی و معنوی و عمرانی در این منطقه تغییرات زیادی داشته به طوری بسیاری از جوانان منطقه امروز در راستای این برنامه‌ها همکاری مناسبی دارند.

فرمانده انتظامی آمل با اعلام اینکه بازدید‌های میدانی ستاد مبارزه با مواد مخدر شهرستان از این مناطق موثر بوده است، تصریح کرد: در روزهای پایانی سال نیز بهتر است این بازدید‌ها صورت گیرد تا تغییرات به خوبی احساس شود.

بخشدار لاریجان آمل نیز در این جلسه با اعلام اینکه در این بخش نیز ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر تشکیل شده است، اظهار داشت: این ستادهای فرعی شناسایی توزیع‌کنندگان مواد مخدر را در این بخش انجام داده است.

محمدرضا نصیری با اشاره به اینکه دو نقطه آلوده در بخش لاریجان شناسایی شده است، تصریح کرد: افرادی که در این منطقه توزیع مواد مخدر می‌کردند، شناسایی شدند.

وی گفت: در این طرح‌ها از معتمدان محلی نیز استفاده شده است.

نصیری با بیان اینکه میزان کشفیات مواد مخدر از این بخش نیز افزایش داشته است، یادآور شد: گروه‌هایی که در این بخش در زمینه ترک اعتیاد فعالیت می‌کنند از حمایت برخوردار می‌شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *