طرح‌های سالم‌سازی دریا با رویکرد فرهنگی تدوین می‌شود

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران اظهار داشت: تلاش کردیم طرح دریا از انفعال خارج شود و پیوست فرهنگی ستاد سالم‌سازی طرح دریا در استان هم آماده شده است.

خبرگزاری فارس: طرح‌های سالم‌سازی دریا با رویکرد فرهنگی تدوین می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب مازندران بیان داشت: به دلیل فشردگی کارها در ابتدای هفته با تاخیر به بازدید از نمایشگاه کتاب آمدم.

وی با بیان اینکه نمایشگاه کتاب امسال پربارتر از نمایشگاه سال گذشته است، اظهار داشت: باید به نیازهای مخاطبان پاسخ دهیم و ارائه  کتاب‌های دانشگاهی هم در نمایشگاه امسال پررنگ است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه رویکرد ما در حوزه معاونت سیاسی، رویکرد فرهنگی است، ادامه داد: یکی از بخش‌هایی که مورد توجه‌ام بود، توجه به ظرفیت رسانه‌ها در استان است.

وی تصریح کرد: ستاد تحول اجتماعی از دیگر بحث‌های مورد توجه در حوزه معاونت سیاسی است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه حمایت از ناشران و نویسندگان را با جدیت دنبال می‌کنیم، گفت: در سال‌های اخیر ناشران خیلی قوی به میدان آمدند و در این نمایشگاه هم ناشران بومی حضور برجسته‌ای دارند.

معاون سیاسی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: راه‌اندازی شورای قرآن از دیگر رویکردهای فرهنگی در استان است و گام‌هایی برای گسترش آموزه‌های قرآن برمی‌داریم و جزو برنامه‌های ویژه استان بوده است.

وی یادآور شد: تلاش کردیم طرح دریا از انفعال خارج شود و پیوست فرهنگی ستاد سالم سازی طرح دریا در استان هم آماده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *