در آستانه انتخابات مجلس گروهک ریگی که پس از ماه پایگاه های اینترنتی وی غیر فعال بوده به یکباره از چند روز قبل فعالیت خود را آغاز کرده اند.
به گزارش مشرق، گروهک ریگی که مدت هاست موفق به عملیات امنیتی در جنوب شرق نشده و کلیه فعالیت های فضای مجازی و خبری آن تعطیل شده بود در آستانه انتخابات و بعد از ترور مولوی مصطفی امام جمعه اهل سنت راسک فعالیت خود را با صدور یک بیانیه جدید آغاز کرده است.
این در حالیست که در حالیکه مجموع شواهد جدید نشان می دهد که این گروهک به لحاظ نیروی انسانی با ریزش شدید مواجه شده در این بیانیه برای جذب نیرو شماره های تماسی را در اختیار مخاطبین قرار داده است.
گروهک ریگی در حالی از طریق ایمیل و تلفن برای جذب نیرو بیانیه داده است که پیش از این از میان اعضای گروه های جماعت تبلیغی و ارتباط مستقیم با افراد مستعد در برخی حوزه های علمیه سیستان و بلوچستان اقدام به این کار می کرده است.
دستپاچگی گروهک ریگی برای جذب نیرو نشان می دهد که این گروه برای عملیات امنیتی و ترور در جنوب شرق در آستانه انتخابات تحت فشار می باشد زیرا شیوه معمول این گروه بدین صورت تاکنون نبوده و بسیار محافظه کارانه در اینباره عمل می کرده است.
به اعتقاد کارشناسان در حالیکه استراتژی عملیات مخفی برای امنیتی کردن فضای انتخابات آتی اسفند ماه در دستور کار سرویس های جاسوسی و اطلاعاتی غرب قرار گرفته بدین منظور فعال کردن تمام توان دوباره همه گروه های تروریستی در سرتاسر ایران در دستور کار این سرویس ها قرار دارد.
شاهد این ماجرا هم اینکه گروهک ریگی در برنامه عملیات روانی جدید خود فیلمی را که در شبکه های اجتماعی قرار داده است از برخی ابزاری جدید نظامی سخن می گوید که نشانه تجهیز مجدد و پشتیبانی از طرف سازمان های امنیتی غرب می باشد.گفتنی است چندی قبل منابع غربی فاش کردند که ماموران موساد در غالب افسران سازمان جاسوسی آمریکا با گروهک ریگی در ارتباط بوده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *