براساس این گزارش “حلقه ارجان” یکی از کهن‌ترین اشیای تاریخ کشور عزیزمان بوده و در حال حاضر نماد قدرت، نفوذ و ماندگاری سازمان‌های ایرانی در ذهن جامعه است.

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو ( ایساکو) دردومین جشنواره حلقه ارجان ، تندیس حلقه ارجان 1390 را به خاطر موثر ترین و زیبا ترین تبلیغات شرکت ها در لوازم یدکی را دریافت کرد.

به گزارش ایکوپرس، در دومين همايش سالیانه حلقه ارجان كه به ارزیابی اثربخشی بیرونی و اثرپذیری مخاطب و نفوذپذیری سازمان‌های ایران در جامعه مي‌پردازد، ايساكو باز هم نشان افتخار ديگري دريافت كرد كه وجه تمایز آن، تکیه مستقيم بر نظرات مردم جامعه است.

براساس این گزارش “حلقه ارجان” یکی از کهن‌ترین اشیای تاریخ کشور عزیزمان بوده و در حال حاضر نماد قدرت، نفوذ و ماندگاری سازمان‌های ایرانی در ذهن جامعه است.

رویکرد اصلی در این دوره از همایش “صداقت و انصاف در تبلیغ و اطلاع رسانی” بود،که تنديس حلقه ارجان به ايساكو رسيد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *