معاون سازمان بازرگانی استان تهران از آغاز عرضه گسترده گوشت گرم گوسفندی با قیمت 13200 تومان در سطح بازار از امروز سه شنبه اول ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: گوشت گرم گاوی هم کیلویی 8900 تومان عرضه می‌شود.
هدایت حاتمی در گفتگو با مهر از انجام هماهنگی با اتحادیه‌های گوشت گوسفندی و گاوی برای عرضه گسترده گوشت گرم گوسفندی به قیمت 13200 تومان و گوشت گاوی گرم 8900 تومان خبرداد و گفت: توزیع گسترده گوشت گرم قرمز از امروز آغاز می‌شود.

معاون سازمان بازرگانی استان تهران افزود: بر این اساس، تلاش شده است تا عرضه گوشت بدون هیچگونه کمبودی صورت گیرد و به میزان کافی در اختیار مردم برای تامین مایحتاجشان در ماه مبارک رمضان قرار گیرد.

وی همچنین از عرضه مرغ گرم 3100 تومانی در نمایشگاههای عرضه مستقیم کالا(ضیافت) خبرداد و گفت: بر این اساس، مردم هر تعداد مرغی که بخواهند بدون محدودیت در اختیار آنها قرار می‌گیرد و روزانه توزیع گسترده‌ای نیز در سطح نمایشگاهها برای تامین مایحتاج مردم صورت می‌گیرد.

حاتمی گفت: توزیع گوشت و مرغ تا روز آخر نمایشگاهها ادامه می‌یابد و مردم هم در سطح بازار با قیمت‌های مناسب می‌توانند مایحتاج خود را تامین کنند، این در حالی است که بازرسان نیز بازار را به لحاظ قیمت و کیفیت کالاها تحت نظر دارند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *