هراز نو/ فرمانده انتظامي شهرستان ” آمل” ، از دستگيري عامل تهيه وتوزيع مواد مخدر و کشف 8 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “ولي الله گنجيان مقدم” فرمانده انتظامي شهرستان آمل در مصاحبه با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت: در پي کسب اخبار و اطلاعاتي از منابع مخبرين مبني بر توزيع مواد مخدر توسط فردي در سطح شهرستان، موضوع به صورت ويژه در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ “گنجيان” افزود : پس از انجام يکسري اقدامات پليسي و هماهنگي با مقام قضائي،متهم به هويت “عباس- ح” حين جابجايي مواد مخدر با يک دستگاه سواري پرايد در عملياتي غافلگيرانه شناسائي و دستگير شد .

فرمانده انتظامي آمل تصريح کرد : در بازرسي از خودروي متهم 6کيلو ترياک که به طرز ماهرانه اي در صندوق عقب جا سازي شده بود، وهمچنين در بازرسي از منزل وي 2 کيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف و ضبط شد .

فرمانده انتظامي شهرستان آمل خاطر نشان کرد : متهم پس از تشکيل پرونده  به مراجع قضائي معرفي شد .

سرهنگ گنجيان ضمن قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس تصريح کرد : اقدامات مقابله اي با پديده شوم مواد مخدر همه جانبه بوده و رصد و پيگيري تحرکات باندها و شبکه هاي توزيع کننده مواد مخدر در دستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر اين شهرستان مي باشد و از شهروندان خواست هر گونه ناهنجاري و موارد مشکوک را از طريق مرکز فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *