هراز نو :  فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري فردي که با وعده هاي دروغين مبني بر فروش خودرو به صورت اقساطي، چند صد ميليون ريال کلاهبرداري کرده بود خبر داد.

سرهنگ ” ولي الله گنجيان مقدم ” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس گفت : درپي وصول يک فقره پرونده نيابتي کلاهبرداري اينترنتي از شهرستان ساري مبني بر اينکه فردي در سايتهاي مختلف اقدام به فروش اينترنتي خودرو به مردم و کلاهبرداري اينترنتي از افراد مختلف مي کند، موضوع در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: با اخذ اظهارات شکات مشخص شد متهم به هويت “ب- ص” به بهانه فروش خودرو و گرفتن پيش پرداخت اقدام به کلاهبرداري از مالباختگان کرده است و تاکنون بيش از چند صد ميليون ريال از اين طريق از افراد مختلف کلاهبرداري کرده است.

سرهنگ گنجيان خاطرنشان کرد: مامورين پليس آگاهي آمل پس وصول پرونده و هماهنگي قضايي و يکسري اقدامات اطلاعاتي محل اختفا متهم را در شهرستان آمل شناسايي و در يک اقدام عملياتي مخفيگاه وي مورد بازرسي، متهم را در حاليکه پشت کانکت اينترنت در حال کلاهبرداري بوده دستگير کردند.

فرمانده انتظامي آمل درادامه اظهار داشت :در زمان دستگيري از متهم پنج عدد کارت عابر بانک مربوط به اشخاص مختلف کشف شد ودر با زجوئي ها نيز تاکنون  به هشت فقره کلاهبرداري اينترنتي اقرار کرد .

سرهنگ گنجيان در پايان خطاب به شهروندان خاطرنشان کرد: شهروندان در انجام هرگونه فعاليت هاي اقتصادي در فضاهاي مجازي مراقب باشند و به هشدارهاي پليسي توجه کنند چون مجرمين و بزهکاران منتظر کوچکترين سهل انگاري براي رسيدن به اعمال مجرمانه خود هستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *