هرازنو – “ابي کفتار ” سارق حرفه اي اموال داخل خودرو با تلاش بي وقفه ماموران انتظامي جويبار دستگير شد .

در پي وقوع چندين فقره سرقت وجه نقد از داخل خودرو در شهرستان جويبار موضوع در دستور کار ماموران انتظامي اين شهرستان قرارگرفت .

سرهنگ “سيد رحمان رضا زاده ” فرمانده انتظامي شهرستان جويبار در تشريح اين خبر گفت : در اين سرقت ها ، سارق معمولا اقدام به سرقت از خودروهائي کرده بود که پس از مراجعه به بانک ها وجه نقد يا اموال خود را در داخل خودروهايشان جا گذاشته بودند .

رضا زاده افزود : ماموران با بکارگيري منابع اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي فردي به نام ” فرهاد – الف ” معروف به “ابي کفتار ” اهل وساکن استان کرمانشاه که داراي سابقه کيفري بوده مظنون شده و وي را در عملياتي ضربتي دستگير کردند .

فرمانده انتظامي جويبار خاطر نشان کرد : متهم که انتخاب سوژه هاي خود از جلوي بان ها در فرصتي مناسب اقدام به سرقت کرده بود در بازجوئي ها تاکنون به 7 فقره سرقت با همدستي فردي به نام ” م- ر ” اعتراف کرد .

سرهنگ رضا زاده همچنين اظهار داشت : متهم و همدست وي که در ادامه اين عمليات دستگير شد، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و تحقيقات پليس در اين زمينه همچنان ادامه دارد .

وي در خاتمه از شهروندان خواست: از نگهداري اموال و اشياء قيمتي نظي وجه نقد ، طلاجات و … در داخل خودرو خود داري کنند و به هنگام حمل هرگونه شيء قيمتي حتما مراقب اطراف خود باشند تا طعمه افراد فرصت طلب نشوند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *