بهروز عطایی ظهر سه شنبه در حاشیه تمرین کاله مازندران قبل دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر والیبال کشورمان مقابل میزان خراسان رضوی در جمع خبرنگاران ورزشی این شهرستان بیان کرد: شهرام محمودی بازیکن موثر این تیم چند هفته‌ای است که به‌خاطر مصدومیت از ناحیه کتف بازی‌های لیگ برتر را از دست داده و برای تقویت این پست «سانجای کومار» بازیکن پشت خط زن تیم ملی هند که سابقه حضور در لیگ برتر کشورمان را دارد، به کار گرفتیم.
وی با اعلام اینکه هم‌اکنون کاله مازندران در شرایط خوبی به سر می‌برد، گفت: عبدالرضا علیزاده لیبروی اصلی این تیم نیز در دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ برتر مقابل هاوش که در گنبد برگزار شد با برخورد به یکی دیگر از بازیکنان تیم‌مان در جریان بازی دچار آسیب‌دیدگی شد.
عطایی اضافه کرد: این بازیکن نیز از ناحیه کتف مصدومیت جزیی دارد و حضور او در ترکیب کاله مقابل میزان خراسان محتمل بوده و به نظر کادر پزشکی بستگی دارد.
وی با اعلام اینکه برای همه حریفانمان احترام خاصی قائلیم ولی با تمام قدرت مقابل‌شان صف‌آرایی می‌کنیم، تصریح کرد: بازی هفته گذشته مقابل پیکان تهران که قرار بود از چارچوب هفته سوم دور برگشت لیگ برتر روز یکشنبه گذشته به میزبانی آمل برگزار شود به خاطر همزمانی با ایام رحلت پیامبر اسلام(ص) و شهادت امام رضا(ع) به آینده موکول شد.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در پاسخ به سؤال خبرنگار ورزشی فارس که از سفر روز گذشته به تهران و فدراسیون والیبال پرسیده بود، اظهار کرد: روز گذشته به تهران سفر داشتم و در نشستی که خولیو ولاسکو سرمربی تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری داشت، شرکت داشتم.
عطایی در مورد این نشست تصریح کرد: در مورد فعالیت باشگاه‌ها و عملکرد تیم‌ها در لیگ برتر امسال صحبت شد و به نوعی در کارگاه و کلاس آموزشی که ولاسکو برای مربیان گذاشته بود شرکت داشتیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *