هراز نیوز :

نور با پایان یافتن مرحله دوم تایید صلاحیت کاندیداهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت چهار نفر در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد تایید شد و دو نفر در این مرحله رد صلاحیت شدند.
دو نفر از کاندیداها نیز به دلیل عدم استعفا از مشاغل قبلی صلاحیت آنها احراز نشد و یک نفر هم در مرحله اول تائید صلاحیت‌ها در شهرستان احراز صلاحیت نشد.
براساس آخرین آمار، سید یعقوب حسینی، عین‌الله فرامرز، احمد ناطق نوری و عباس یزدانی صلاحیت‌شان تایید شد.
به گزارش فارس، عبدالوحید فیاضی و عباسعلی علیزاده تائید نشدند، سیدتقی حسینی نیز به جهت عدم استعفا از سمت رئیس هیئت مدیره شرکت تعاونی سهام عدالت نور، صلاحیت وی احراز نشد، محمد شفیعی دیگر داوطلب این حوزه نیز به جهت عدم استعفا در زمان مقرر از پست کارشناس سازمان قضایی نیروهای مسلح احراز صلاحیت نشد.

نوشهر و چالوس :انوشیروان محسنی بندپی که در مرحله اول از سوی هیئت اجرایی رد صلاحیت شده بود با اعتراض در مدت زمان مشخص شده، توانست صلاحیت خود را برای حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی احراز کند.
از سوی دیگر، قاسم احمدی و شهاب لهراسبی دیگر کاندیداهای نام‌آشنای این حوزه که در دور اول صلاحیتشان احراز شدند در این دوره عدم احرازشان اعلام شد.
همچنین مهدی سام دلیری نیز که در دور اول نتوانسته بود صلاحیت خود را احراز کند در این مدت نیز نتوانست برای تایید صلاحیت خود کاری از پیش برد.
تاکنون در حوزه انتخابیه نوشهر و چالوس پنج نفر توانستند صلاحیت خود را احراز کنند و رقیبان انتخاباتی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه باشند، این پنج نفر عبارتند از انوشیروان محسنی‌بندپی، عبدالغفار آل‌حبیب، حسن محمدپور، محسن سام‌دلیری، سید رفیع موسوی و کاوه جوادی‌مجلج.
در زمان ثبت نام اولیه 16 نفر در این حوزه برای حضور در این رقابت ثبت‌نام کرده بودند.

ساری : صلاحیت هشت نامزد انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندورد تایید شده بود که از عصر امروز نام ابولقاسم روحی نیز به این لیست اضافه شد.
احراز صلاحیت ابوالقاسم روحی تا روز گذشته بر اساس بند یک ماده 28 قانون انتخابات مسجل نشده بود که امروز احراز صلاحیت وی بر اساس نامه 2556 ارسالی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور به نامزد موزد نظر اعلام شد.
نامه احراز صلاحیت روحی از طریق سید عباس حسینی‌نژاد به وی اعلام شد.
به گزارش فارس تاکنون در حوزه انتخابیه شهرستان‌های ساری و میاندرود، صلاحیت آقایان علی اصغر یوسف‌نژاد، منصور علی زارعی، سید رمضان شجاعی، سید جمال علوی سنگ‌چشمه، باباپور، محمد دامادی، علی اکبر خورشیدی، سورکی و ابواالقاسم روحی تایید شد.

7 thoughts on “آخرین تایید و رد صلاحیتها در نور، نوشهر و چالوس و ساری”
  1. خنده داره که صلاحیت فیاضی تایید نشده باشه ؟! و ناطق تایید بشه!یهو اقایون نظارت بگن ناطق نماینده نور باشه خلاص!البته فیاضی تونسته با رایزنی با مسولان شورای نگهبات تایید شونو بگیرند ولی ما جوانها نگرانیم که وقتی مافیای قدرت با فیاضی که الحق برازندش لقب شهید زندس اینکارو کرد با ما چکار می کنند؟فیاضی رو تو نور همه تایید کردند و یه مخالف هم نداشت ولی توی استان رد میشه؟چرا؟همشهریهای یه نفر که اونو بهتر می شناسن.برای همین هم محسنی و ناطق تو شهر خودشون رای ندارند ولی بیرون تایید میشن!ما به اقای فیاضی این رفتار فتنه گران 88 وساکتین و منحرفین ما رو در حمایت از ایشون مصممتر می کند.

  2. سلام ببخشيد كانديداي نوشهر چالوس 5نفر بودن يا 6 نفر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  3. در هر صورت شرکت در ایتخابات امری واجب است و ما مردم نور بدون تعصب و با چشمی باز به اصلح رای می دهیم

  4. با سلام خدمت همه دوستان عزیز به عرض میرسانم که اقای قاسم احمدی از حوزه چالوس و نوشهر تایید صلاحیت شده اند لذا خواهشمندست خبرتان اصلاح شود

  5. پس چرا خبری که صحیح میباشد را در سایت قرار نمیدهید

  6. با تشکر فراوان از ازادی بیان واقعا خوب در سایت شما که همه نظرات را ا علام میکنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *