رئیس اداره مسکن و شهرسازی آمل گفت: سهم مسکن مهر شهرستان آمل در سال‌ جاری افزایش یافته است.
به گزارش هرازنیوز به نقل از فارس از آمل، محسن غفاری در جلسه مسکن مهر آمل با بیان اینکه در سال 90 سقف اعلامی مسکن مهر در آمل 5 هزار و 500 واحد اعلام شده بود، گفت: باید تا پایان سال جاری به این میزان دست می‌یافتیم در حالی که در مهر 90 این سهم محقق شده است.
غفاری با اشاره به اینکه اداره کل مسکن و شهرسازی استان از محل سهمیه سال آینده مسکن مهر آمل یک‌هزار و 500 واحد سهمیه جدید به این شهرستان اختصاص داده است، اظهار داشت: بر اساس این برنامه ساخت 6 هزار و 500 واحد مسکن مهر در سال‌های 90 و 91 در آمل در دستور کار قرار دارد.
وی با تاکید بر اینکه با اقدامات انجام شده و تفاهم‌های صورت گرفته 90 درصد برنامه‌های مسکن مهر در آمل محقق شده است، یادآور شد: تقاضای زیادی برای مسکن مهر در این شهرستان وجود دارد.
رئیس مسکن و شهرسازی آمل با اعلام اینکه در 15 ماه اخیر 5 هزار و 500 واحد مسکن مهر در آمل ساخته شده است، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به اواخر سال انتظار داریم پرداخت‌های تسهیلات به این مساکن سرعت بیشتری بگیرد.
وی با اشاره به اینکه در سال‌ جاری 5هزار و 888 واحد مسکن مهر عقد قرارداد شده است، افزود: از این تعداد 36هزار و 860 واحد مرحله اسکلت‌سازی را به اتمام رسانده‌اند.
غفاری با بیان اینکه 2 هزار و 951 واحد مرحله سفت‌کاری را به اتمام رسانده‌اند، یادآور شد: در این مدت یک‌هزار و 475 واحد مسکن مهر افتتاح شده است.
وی با تاکید بر اینکه32 واحد مسکن مهر در آمل از محل تفاهم سه‌جانبه دولتی احداث شده است، گفت: یک‌هزار و 443 واحد مسکن مهر در این شهرستان به صورت خودمالکی ساخته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *