هاآرتص نوشت: «بنیامین نتانیاهو باید تیمی از موساد را مامور ترور باراک اوباما کند تا جانشین وی، در برابر خطرات ایران از اسرائیل، دفاع کند.»

 

به گزارش هراز نیوز به نقل از  جام نیوز، روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز شنبه (21ژانویه / 1 بهمن) در خبری پیرامون برنامه های هسته ای ایران نوشت: «به قتل رساندن باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا، می تواند راهی موثر برای خنثی کردن برنامه هسته‌ای ایران باشد. این خبر غوغای زیادی راه انداخته است.»
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، آندرو آدلر، ناشر و مالک روزنامه آتلانتا تایمز یهود، توصیه کرد که بنیامین نتانیاهو تیمی از موساد را مامور ترور باراک اوباما کند تا جانشین وی، در برابر خطرات ایران از اسرائیل دفاع کند.
هاآرتص افزود: «آدلر، سه گزینه را برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران در مقاله منتشر شده‌ خود ذکر کرد. گزینه اول، حمله پیش دستی و ناگهانی بر علیه حماس و حزب‌الله، گزینه دوم، حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران و گزینه سوم، با استفاده از عوامل موساد در آمریکا، رئیس جمهور آمریکا را از سر راه بردارند که رابطه غیردوستانه‌ای با اسرائیل داشته و با قرار دادن معاون وی به جای او، سیاست‌ آمریکا که شامل کمک به دولت یهود و مبارزه با دشمنان دولت یهود، می‌شود، دیکته نمایند.»
بر پایه این گزارش، هارآرتص تأکید کرد: «آدلر نوشته است: بله، شما درست خواندید. ترور باراک اوباما به منظور حفظ موجودیت اسرائیل.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *