به مناسبت 7 مهر روز آتش نشانی و ایمنی مدیران عامل سازمان های شهرداری و جمعیت هلال احمر آمل با پرسنل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل،در این دیدار که جمشید نیکزاد رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، محبوبه علیزاده رئیس سازمان پارک ها و فضای سبز،محمد مقدس رئیس سازمان آرامستان و محمد للهی رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل حضور داشتند از تلاش شبانه روزی آتش نشانان تشکر کردند.

 

 

نواختن زنگ ایمنی در آمل

به مناسبت هفتم مهر روز آتش نشانی و ایمنی زنگ ایمنی در دبستان دخترانه نیایش آمل نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدماتایمنی شهرداری آمل، در این مراسم که مسئول واحد آموزش و پیشگیری و کارشناسان این واحد حضور داشتند دانش آموزان را با نکات ایمنی و ضرورت حفظ جان در مواقع حادثه آشنا کردند.

حسن علیزاده مسئول واحد آموزش و پیشگیری سازمان  با اشاره به اینکه هفتم مهرماه و نامگذاری آن مدیون آتش نشانان دلاوری بود که در جنگ تحمیلی هنگام بمباران پالایشگاه آبادان جان خود را فدا کردند گفت: آتش نشان خود را متعهد می داند تا جان و مال مردم را در حادثه حفظ نماید.

وی با اشاره به اینکه یادگیری مباحث ایمنی توسط دانش آموزان گام مهمی در کاهش حوادث است افزود: تکرار مباحث آموزشی ایمنی بین دانش آموزان درصد بروز حوادث رادر خانواده کاهش می دهد.

در این مراسم دانش آموزان دبستان نیایش ضمن یادگیری تئوری نکات ایمنی با شیوه عملی اطفای حریق آشنا شدند.

 

 

رژه موتوری به مناسبت 7 مهر در آمل

به مناسبت هفتم مهر سازمان آتش نشانی آمل با به حرکت در آوردن خودروها رژه موتوری انجام داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، دراین رژه که به عنوان نمادین 13 خودروی سبک و سنگین به حرکت درآمد مسیرهای بلوار طالقانی، بلوار بسیج، بلوار شهید منفرد نیاکی،بلوار جانبازان،بلوار طالب آملی و بلوار امام خمینی(ره) را طی کرده و در پایان به جایگاه خود برگشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *