هراز نیوز :مهندس مجتبی ابراهیمی معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات آیت ا… آملی  از برگزاری همایش منطقه ای مهندسی مکانیک خودرو در این واحد خبر داد .
معاون پژوهش و فناوری واحد علوم و تحقیقات آیت ا… آملی  گفت :  همایش منطقه ای مهندسی مکانیک خودرو از سوی معاونت آموزشی ، پژوهشی  آموزشکده سما و با همکاری حوزه معاونت پژوهش و فناوری این واحد دانشگاهی به منظور فراهم نمودن بستری مناسب جهت تبادل نظر بین محققان در خصوص آخرین یافته های علمی و پژوهشی آنها و همچنین  ارتباط علمی با سایر دانشگاهها و مراکز پژوهشی و صنعتی در 11 اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد .

ابراهیمی با اشاره به زمانبندی برنامه های این همایش اذعان داشت : محققان ، دانشجویان و اساتید ارجمند می توانند برای شرکت در این همایش مقالات خودرا تا تاریخ 5بهمن ماه سال جاری به نشانی دبیرخانه همایش واقع در آمل بلوار آیت ا…طالقانی اباذر 21 آموزشکده سما – دبیر خانه همایش منطقه ای مکانیک خودرو ارسال نمایند .
ابراهیمی با اشاره به محورهای تخصصی این همایش بیان داشت : اتوماسیون صنعتی و رباتیک ، بهینه سازی مصرف انرژی ، کاربرد انرژی های نو، فرآیندهای ساخت ، مهندسی خودرو و آلایندگی از محورهای اصلی و تخصصی همایش مذکور می باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *