هراز نیوز :در پی انتشار خبری مبنی بر ارتباط جریان انحرافی با  رضا حاجی پور (یکی از کاندیدای شرکت کننده در انتخابات مجلس نهم در آمل ،  حاجی پور ضمن تکذیب ارتباط خود با جریان انحرافی به خبرنگار ابوذریون گفت: بنده هیچ ارتباطی با جریان انحرافی نداشته و ندارم  این شایعات را به شدت تکذیب می کنم من در یکی از مساجد آمل برای سخنرانی رفته بودم آنجا هم گفتم و این ادعا را تکذیب کردم

این کاندیدای انتخاباتی مجلس نهم در ارتباط با تامین هزینه انتخاباتی خود گفت:بنده از کسی پولی نگرفتم و هزینه ها را خود تامین می کنم .

18 thoughts on “رضاحاجی پور:ارتباطش را با جریان انحرافی تکذیب کرد”
  1. سلام خدمت دوست عزیز آقا روزبه- از یوسفیان طرفداری کردی و مدیر شدی. البته خودتم جنم داشتی. مومن 2 بار اشتباه نمی کنه. در مورد آقای تورنگ از دوستانی که با ایشون کار کردن لطفا اطلاع رسانی کنند و دوستانی که از ایشان اطلاع ندارند خواهش میکنم دقیق و حساس تر شوند. ایشان به هیچ وجه لیاقت مجلس را ندارند شاید در جای دیگر مفید باشند. امیدوارم کمی قانونمدار شده باشند تا 1 ماه پیش که چیزی از ایشان ندیدیم.

  2. دوستان سلام. به عنوان یه برادر کوچکتر به پیشنهاد من فکر کنید. *کاندیداها تفاوت چندانی با هم ندارند از طرفی بدون اشکال هم نیستند. از نظر مفاهیم مدیریتی و سوابق نمایندگان پیشین و شرایط اجتماعی و … آمل ، چون این افراد هم انسان هستند و کم و بیش دچار خطا می شوند، اگر چندین بار در یک شهر انتخاب شوند ،به دلیل لابی و روابطی که خودبه خود ایجاد می کنند میزان خطای آنها بالا می رود و هر فرد هم آستانه تاثیر گذاری محدود دارد به هر حال هر چه توان داشته طی دوره انجام داده و به دلایل مختلف که در اینجا فرصت بحث نیست بهتر است فرد جدید انتخاب شود و از بین افراد جدید آقای حاجی پور که پشتکار ایشان تحسین برانگیز است و محبوبیت ایشان هم در این دوره بیشتر شده و نیروی جوانی ،مردمی بودن و دیگر خصوصیات ایشان گزینه اول من برای انتخاب است، بیایید با رای قاطع ایشان را روانه بهارستان کنیم.

  3. رای ما فقط دکتر حاجی پور. جوان و پر تلاش نه مثل بعضی ها…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *