رای شورای عالی انقلاب فرهنگی به دکتر فرهاد دانشجو برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی*شورای عالی انقلاب فرهنگی از زحمات دکتر جاسبی در دوران 30 ساله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد

سخنگوی شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام كرد: فرهاد دانشجو با رای قاطع اعضای این شورا به مدت چهارسال ریاست دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده گرفت.

به گزارش آنا،’دکتر مخبر دزفولی’ شامگاه سه شنبه در پایان نشست شورای انقلاب فرهنگی كه به ریاست رییس جمهوری برگزار شد در جمع خبرنگاران افزود: در این جلسه موضوع تعیین رییس دانشگاه آزاد از سوی اعضای شورا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت كه پس از رای گیری دانشجو با اكثریت قاطع رای اعتماد اعضا را كسب كرد.

وی همچنین اظهار داشت: در این جلسه اعضای شورا از زحمات دکتر عبدالله جاسبی در دوران 30 ساله ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تشکر و قدردانی كردند.

دزفولی افزود: اعضا شورا ابراز امیدواری كردند كه با ریاست فرهاد دانشجو بر دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه این دانشگاه ارتقا یابد.

وی در ادامه موضوع دیگر این جلسه را ادامه بررسی مهندسی فرهنگی و تحلیل اوضاع فرهنگی كشور ذكر كرد و گفت: در بخش نخست جلسه امروز گزارشی از آسیب های فرهنگی كشور ارایه و نكات اصلاحی مهندسی فرهنگی در این زمینه مورد توجه اعضا قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد موارد ذكر شده به صورت مكتوب و مستند ارایه شود. ضمن این كه در جلسات آینده نیز موارد مهندسی فرهنگی مورد بررسی و تصویب خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *