شمال نیوزنوشت : به دنبال انتشار سلسله اخبار ، تحليل ها و يادداشت هايي در خصوص نابساماني هاي ورزش مازندران و برخی اتفاقات و حواشی آن از سوي پايگاه خبري شمال نیوز ، ،مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اقدامی ضد فرهنگی دستور از دسترس خارج کردن(فیلتر) این سایت پر مخاطب را در اين اداره صادر کرد.

 

این دستور پس از مطالب پی در پی اين سايت هاي خبري از ضعف شدید مدیریتی در دستگاه ورزش مازندران صورت پذیرفت و علی رغم مخالفت جمعی از کارکنان این اداره کل ، این تصمیم عملی و هم اکنون سایت شمال نیوز با دست كاري در سرور مركزي اداره کل ورزش و جوانان مازندران از دسترس کاربران خارج شده اند.

 

جمعي از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در تماس با دفتر شمال نيوز اظهار داشتند : وقتی توصیه های شفاهی پریچهره برای عدم مراجعه همکاران به سايت هاي منتقد با عدم استقبال روبرو شد ، وی با دستور منفعلانه ، اين سایت را از دسترس خارج نمود .

 

لازم بذکر است بسیاری از سایت های خبری و رسانه های جمعی در استان نسبت به عملکرد مدیر کل ورزش و جوانان مازندران انتقاد داشته تا آنجا که وی حتی تاكنون حاضر به پاسخگویی شفاف به مطالب منتشره نشده است .

 

البته این را نیز نباید فراموش کرد مدیری که نسبت به انتقاد رسانه های جمعی پاسخگو نبوده و نمی تواند اخبار شفاف آنان را تکذیب نماید چاره ای جز فیلتر کردن برای خود نمی بیند.

 

امید است وزير محترم ورزش و جوانان و مسئولین ارشد استانی که همواره بر اطلاع رسانی شفاف از سوی رسانه ها تاکید دارند نسبت به موضوعات مطرح شده رسانه های جمعی در خصوص ورزش مازندران بررسی های لازم را معمول دارند.

4 thoughts on “موش و گربه بازی شمال نیوز و پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان”
  1. پریچهره جرات و قاطعیت در کار ندارد او بیشتر از صندلی ریاست خود می ترسد که شاید از دست بدهد
    از اییس هیات خود می ترسد چه برسد به کارهای بزرگ

  2. رئیس هیات بگه پخخخخخخخ پریچهره زرد می کنه البته به خاطر صندلی ریاست که خیلی واسه پری ارزشمنده

  3. با ارتقای جایگاه پریچهره مشت محکمی تو دهن همه میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *