هـراز نـو: فرمانده انتظامي شهرستان”بابل” مازندران، از شناسايي و دستگيري مرد قاتل که بعلت اختلافات خانوادگي با همسرش، کودک 5 ساله اش را به قتل رساند، خبر داد.

سرهنگ ” سيد محسن جعفري ” در گفت وگو با هـراز نـو با اعلام اين خبر، افزود: در پي کسب خبري از مرکز فوريت هاي پليسي 110 اين فرماندهي، درساعت 9 و 14 دقيقه صبح روز گذشته، مبني بر وقوع قتل در يکي از روستاهاي جنگلي حومه بخش بندپي شرقي، موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي، پليس امنيت عمومي و پاسگاه انتظامي سجادرود، قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل گفت: ماموران با حضور در محل حادثه واقع در منزل فردي به نام “ولي الله – الف” با جسد بي جان دختري 5 ساله به نام “ستايش – الف” که بر اثر برخورد جسم سخت از ناحيه سر و صورت فوت کره بود و مادرش به نام ” فاطمه – الف ”  27 ساله  که بر اثر ضرب و جرح با صورت خون آلود به شدت مجروح شده بود، مواجه شدند .

سرهنگ جعفري گفت: با حضور عوامل اورژانس اين زن سريعاً به مرکز درماني منتقل شد و موضوع مرگ کودک خردسال در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان بابل با بيان اين که پدر خانواده به نام ” ولي الله – الف ” 35 ساله که در ابتداء از وقوع اين حادثه اظهار بي اطلاعي مي کرد، در ادامه تحقيقات و بازجويي هاي فني پليس در کمتر از دو ساعت به قتل دخترش و ضرب و جرح همسرش بعلت اختلافات خانوادگي اقرار کرد.

جعفري افزود: متهم به قتل در اظهارات خود به پليس عنوان داشت: از ابتداء با همسرش اختلاف داشته و در شب گذشته با وي درگير شد و دختر و همسرش را به شدت مضروب کرد که دخترش بعلت شدت جراحات وارده جان باخت و همسر وي که در بيمارستان بستري شده بود نيز عصر روز پنجشنبه جان باخت .

متهم پس از تشريح صحنه قتل و تشکيل پرونده به مرجع قضايي تحويل شد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *