سردار فضلی خبر داد:
مأموریت سپاه 32 استان برای جمع آوری آثار “میثم ولایت”
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین از ابلاغ مأموریت جمع آوری آثار شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی به سپاه های 32 گانه استانی خبرداد و گفت: تاکنون اثاری که توسط سپاه استان های اصفهانی، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، قم و تهران جمع آوری شده در غالب چند جلد کتاب منتشر می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیب پاسدار علی فضلی پیش از ظهر امروز در نشست خبری یادواره ملی شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی با بیان این خبر گفت: “میثم ولایت، روحانی خط مقدم”، عنوانی است که برای یادواره شهید حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی در نظر گرفتیم که شاید هیچ ترکیبی بهتر از این یافت نمی شد چرا که زندگی شهید عبدالله میثمی پر از مجاهدت، اخلاص، صفای باطنی و عشق به ولایت بود.

وی افزود: ویژگی شهید والامقام عبدالله میثمی این بود که نه تنها خود یک روحانی مقدم نشین بود و به احکام خدا و فرامین امام (ره) برای فرماندهان تبیین می کرد، بلکه تأثیرگذاری وی بر روی فرماندهان و عناصر تأثیرگذار دفاع مقدس بی نظیر و حداقل کم نظیر بود.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین از تهیه نمایشنامه های رادیویی و کلیپ و فیلم از زندگی شهید میثمی خبر داد و گفت: کاست های صوتی از شهید میثمی، تعدادی کتاب و بخشی از سخنرانی ها و دست نوشته ها و خاطراتی از شهید میثمی تاکنون به تصویر درآمده است.

سردار فضلی در پایان خاطرشنان کرد: همواره آرزو می کردیم، که آیا می شود مکرر شهید بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین عبدالله میثمی را زیارت کنیم، چرا که آنجا که برای نظام اسلامی بحران های ویژه و سختی ایجاد می شد، شهید میثمی فریاد رسی می کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *