یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس گفت: در شرایط حساس کنونی حفظ و زنده نگه داشتن آرمانهای مقدس شهدا و تبعیت محض از منویات مقام معظم رهبری بر همگان تکلیف است.

 

به گزارش هراز نیوز به نقل از  مهر، سردار علی جان میرشکار شامگاه شنبه در مراسم یادواره پنج شهید روستای کچپ سفلی آمل افزود: امنیت، استقلال وعزت ایران اسلامی اکنون به برکت مجاهدتها و ازخود گذشتگی جوانان این کشور بوده که در هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای حفظ مملکت فدا کردند.

وی افزود: همه آحاد جامعه به ویژه نسلهای آینده که در سرنوشت کشور تاثیرگذار خواهند بود، باید قدردان ایثارگریهای شهدا و خون پاکی که آنان در راه اسلام و پیروزی انقلاب اسلامی ریختند، باشند.

 

فرمانده دوران دفاع مقدس اضافه کرد: مردم ما میثاقی که با آرمانهای پاک شهدا، امام راحل و پشتبانی از ولایت مطلقه فقیه بستند، ابدی و هیچ توطئه ای جلودار وفاداری و پایبندی مردم به ارزشها نخواهد شد.

 

میرشکار با بیان اینکه جریان فتنه و تفرقه جریان تازه ای نیست و آنانی که میثاق شکستند، فریب خورده و از انقلاب نیستند، گفت: مهم وفاداری ملت به آموزه های مکتب شهدا و پشتیبانی قاطع از ولایت فقیه است که خوشبختانه همچنان پایبند هستند.

 

وی افزود: امروز به برکت خون شهدا، مردم ما با بصیرت هستند و در دنیایی که در آن لجن پراکنی استکبار سلطه دارد، ملتهای مظلوم و آزادی خواه دنیا به بصیرت و آگاهی مردم ایران خضوع کرده است.

 

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران، به تحولات منطقه خاورمیانه و ابعاد پییچده آن اشاره کرد و ادامه داد: بیداری مطلقی که اکنون در منطقه خاورمیانه رخ داده نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است وهمه اندیشمندان و سیاستمداران غربی و شرقی اکنون به آنان اذعان دارند.

 

میرشکار با بیان اینکه غرب پیش از این، این خوابها را برای ایران اسلامی دیده بود اما همواره با مقاومت و استواری مردم ما خار و ذلیل شد، افزود: مردم ما همچنان بر سر آرمانهای امام و انقلاب و پیروری از شهدا استوار و ثابت قدم هستند و خللی در اراده پولادین آنان به وجود نخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *