مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی انتساب سایت خبری “خبر‌آنلاین” را به علی لاریجانی شدیداً تکذیب کرد.

خبرگزاری فارس: مشاور رئیس مجلس: سایت «‌خبر‌آنلاین» به علی لاریجانی ربطی ندارد

به گزارش  فارس، حسن زمانی مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی شایعات در مورد انتساب سایت خبر‌آنلاین به علی لاریجانی ضمن تکذیب شدید آن اظهار داشت: مواضع سایت خبر‌آنلاین هیچگونه ارتباطی با علی لاریجانی و مواضع ایشان ندارد.

وی انتساب این سایت و یا هر رسانه دیگری را به رئیس مجلس نادرست اعلام کرد و اظهار داشت: مواضع این سایت مطلقا مستقیم و یا غیر‌مستقیم ارتباط با رئیس مجلس ندارد.

مشاور رئیس مجلس افزود: مواضع لاریجانی توسط خود ایشان، دفتر رئیس مجلس و یا روابط عمومی مجلس شورای اسلامی انتشار می‌یابد و سایر منابع مورد تایید نیست.

وی تصریح کرد: شایسته است رسانه‌های گروهی به عنوان امنای افکار عمومی همواره متعهد به حفظ و رعایت شئونات و اصول اخلاق حرفه‌ای باشند و ساحت مقدس و با شرافت رسانه‌ای کشور را اینگونه از دایره اعتدال و انصاف خارج نسازند.

مشاور رئیس مجلس در پایان تاکید کرد: متاسفانه اینگونه اخبار که هیچ هدفی به‌جز تشویش اذهان عمومی و ایجاد شایعات بی‌پایه و اساس چیز دیگری را دنبال نمی‌کند، در طی ماه‌های گذشته بصورت کاملا برنامه‌ریزی شده و جهت‌دار و در آستانه برگزاری انتخاب نهمین دوره مجلس شورای اسلامی منتشر می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *