سردبیر روزنامه «وطن امروز» و از دوستان شهید «مصطفی احمدی روشن» گفت: شهید مصطفی احمدی یک حزب اللهی به معنای واقعی کلمه بود و شهادت او برای بچه های دانشگاه شریف و کسانی که او را از نزدیک می شناختند هرچند که یک ضایعه است اما تعجب برانگیز نبود؛ شهید مصطفی، دانش آموخته ممتاز دانشگاه علم و ایمان و برازنده شهادت بود.

خبرگزاری فارس: شبکه داخلی فتنه 88 همکار سرویس های بیگانه در ترور دانشمندان ایرانی است

رضا شکیبایی در گفت و گو با خبرگزاری فارس افزود: جنایت ترور این محقق بسیجی بی شک یک عملیات کثیف بین سرویسی است و عوامل خارجی متعدد و سطح بالایی در آن دخیل بوده اند.
وی اظهار داشت: ترورهای 2 سال گذشته پس ازفتنه 88 نشان داد، یک شبکه داخلی سری در خدمت بیگانگان، همانطور که در حوادث سال 88 نقش آفرینی کرد در زمینه سازی و لجستیک این ترورها نیز نقش دارد.
سردبیر «وطن امروز» در ادامه با اشاره به پوشش های گوناگون و پیچیده این شبکه های مزدور بیان داشت: شواهدی وجود دارد که نشان می دهد برخی عوامل MI6  در پوشش شبکه منابع بی بی سی فارسی در جمع آوری اطلاعات برای عملیات مخفی در ایران بخصوص در 2 سال اخیر نقش داشته اند.
وی افزود: اظهارات مقامات آمریکایی، انگلیسی و اسرائیلی درباره لزوم گسترش  عملیات های مخفی در ایران به جای حمله نظامی، شاهدی بر دخالت مستقیم سران این دولت ها در جنایات اخیر است؛ اما مدعیان حقوق بشر در تمامی این سالها سکوت اختیار کرده اند.
شکیبایی در پایان به طرح یک سئوال از جامعه به اصطلاح روشنفکری پرداخت: چرا جریان های سیاسی ـ فرهنگی غربگرا در داخل حاضر به محکوم کردن  ترور دانشمندان و محققانمان نیستند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *