هراز نیوز :دکتر محمد صالحی دبیر منطقه 3 در جلسه ستاد گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی از آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای اجرای طرح های پژوهشی کاربردی برون دانشگاهی خبر داد.

در این نشست که به صورت ماهیانه در یکی از واحدهای منطقه 3 برای گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار میشود دکتر صالحی دبیر منطقه 3 ،دکتر نیاز آذری رئیس واحد ساری، دکتر علی محمد صفانیا رئیس واحد علوم تحقیقات آیت ا… آملی، دکتر متولی رئیس واحد نور، دکتر سام دلیری رئیس واحدچالوس، محمد رضا قلی پور دبیر روابط عمومی و شورای اطلاع رسانی  منطقه 3 این بار در  واحد علوم و تحقیقات آیت ا… آملی گرد هم آمدند.

دکترمحمد صالحی در ادامه تجاری سازی فعالیت های پژوهشی را از بحث های مهم در دانشگاه دانست و اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی آماده است تا پروژه های تحقیقاتی صنعتی دستگاههای دولتی و خصوصی را با مشارکت اساتید مجرب و محقق خود اجرایی نماید.

وی تصریح کرد : برای ارتقای کار پژوهشی در دانشگاه اقدامات خوبی صورت گرفته و زمینه های لازم برای این امر فراهم شده است.

صالحی اضافه کرد: در حال حاضر تشویق طرح های پژوهشی انگیزه خوبی را برای اساتید به خصوص تولید مقالات ISI فراهم نموده است.

دبیر منطقه 3 در حاشیه این نشست از اجرایی شدن مصوبات جلسه قبلی این ستاد خبر داد و اذعان داشت: در ششمین امین جلسه ستاد گرامیداشت سی امین سالروز تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد فیلم 20 دقیقه ای از فعالیت های هر واحد دانشگاهی در سطح استان مازندران با مشارکت صدا و سیما مرکز استان ساخته و به نمایش در آید.

دکتر صالحی با اشاره به سایر مصوبات این  جلسه اظهار داشت: در هر واحد دانشگاهی منطقه 3مراسمی برای تجلیل از هیات موسس، پیشکسوتان ، اساتید ،مدیران و کارکنان با سابقه و نمونه برگزار خواهد شد .

وی ادامه داد: با توجه به توزیع دفترچه های کنکور سراسری دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد واحدها ی دانشگاهی  ویژه نامه ای حاوی اطلاعات و امکانات و رشته های موجود خود را برای توزیع بین داوطلبان در اختیار اداره پست قرار دهد.

صالحی برگزاری ویژه مراسم دهه فجر را هم از وظایف این ستاد در سطح واحد های دانشگاهی منطقه 3 دانست و گفت:  بر اساس روز شمار ابلاغی سازمان مرکزی هر یک از روزهای دهه مبارک فجر به اسم خاصی نامگذاری خواهد شد و بر مبنای  آن برنامه های متنوعی در سطح واحدها اجرا خواهد شد.

دبیر منطقه سه از بررسی راه اندازی تور مجازی برای اطلاع رسانی مناسب در واحدهای این منطقه خبر داد و گفت: قرار شد واحدهای منطقه امکان راه اندازی و طراحی تور مجازی را در وب سایت ها ومراکز اطلاع رسانی  خود بررسی نمایند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *