حجت الاسلام و المسلمینمحمد صادق اکبرزادهدر واکنش به اظهارات عجیب و غیرکارشناسانه رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میاندرود،درج شده درسایتها در خصوص ناامنی در روستاها و جولان دادن سارقان و اراذل و اوباش با تکذیب این سخنان اظهار داشت: برابر اعلام رسمی نیروی انتظامی کشور، استان مازندران جزء پنج استان اول امن کشور محسوب      می شود.

وی با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی استان مازندران طی دو ساله اخیر در راستای مقابله با اراذل و اوباش و پاکسازی نقاط آلوده استان، افزود : با اقدامات ویژه و برخورد قاطع فرماندهی انتظامی استان در این بخش در حال حاضر منطقه آلوده که محل تردد خلافکاران و توزیع موادمخدر و وجود سارقان باشد، نداریم.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با بیان اینکه استان لاله خیز مازندران و مردم ولایت مدار آن به ویژه در روستاها از فرهنگ غنی و دینی برخوردار هستند،افزود: با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای مقابله با اراذل و اوباش در سطح شهرستان ها در دو سال گذشته، آمار ها حاکی از مهار فعالیت این افراد حتی در حوزه روستایی است.

حجت الاسلام و المسلمین اکبرزاده همچنین به کاهش 35 درصدی وقوع سرقت ها و افزایش کشفیات جرائم در استان اشاره کرد و افزود: برای مقابله و پیشگیری از سرقت ادوات کشاورزی و سایر جرایم در حوزه روستایی، فرماندهی انتظامی استان با هنجارشکنان برخورد قانونی و قاطع داشته که این امر مهم برای همه مسئولان و شهروندان عزیز واضح و مبرهن   می باشد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با ابراز تاسف از انتقاد غیر کارشناسانه این مسئول و ورود ایشان به مسائل انتظامی و قضایی، گفت : متاسفانه برخی افراد بدون اشرافیت در ماموریت های تخصصی پلیس با استفاده از ابزار رسانه ای اذهان عمومی را مشوش کرده و زحمات و فعالیت های دستگاه های انتظامی و قضایی را زیرسوال می برند که شایسته است، آن مسئول محترم در رفتار و شیوه جذب مخاطب بازنگری داشته باشد.

 حاج آقا اکبرزاده ابراز امیدواری کرد: به فضل خدا با پیشرفت های صورت گرفته در زمینه ارتباط جمعی، شهروندان احاطه کامل به وقایع ومسائل اجتماعی دارند و خود بهترین قاضی و از هر حیث فعالیت های فرماندهی انتظامی استان را رصد    می کنند. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *